Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 879
Sitter på veldig lite informasjon angående forskjellige forsikringer. Saken er den at tlf min er ødelagt, etter noen turer på fylla. Kompisen min gjorde det samme for noen mnd, skyldte på at mobilen ble vasket i vaskemaskinen og fikk igjen på innbo forsikringa.
Jeg tenkte og bruke samme grunnlag, men fikk beskjed at innbo forsikringa til pappa ikke dekte dette. Noen som vet om noen andre veier å gå ?`Gjerne med erfaring for hvordan dette går. Har egen mobilforsikring gjennom telenor,men denne dekker jo så og si alle tlf utenom iPhone... Typisk
Du kan prøve reiseforsikring, med mindre du satt hjemme og drakk. Vet ikke hvor stor sjanse du har for å lykkes, men det blir hvertfall alltid sagt at det skal gå ann. Kjenner flere som har fått erstattet og reparert sine bærbare datamaskiner på reiseforsikringen når de har falt i gulvet og diverse. Men så er jo vilkårene forskjellig på de forskjellige forsikringene.
Visst er jeg glad for at jeg kjøper idiotforsikring med mobilene mine.
Trådstarter
59 2
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Du kan prøve reiseforsikring, med mindre du satt hjemme og drakk. Vet ikke hvor stor sjanse du har for å lykkes, men det blir hvertfall alltid sagt at det skal gå ann. Kjenner flere som har fått erstattet og reparert sine bærbare datamaskiner på reiseforsikringen når de har falt i gulvet og diverse. Men så er jo vilkårene forskjellig på de forskjellige forsikringene.
Visst er jeg glad for at jeg kjøper idiotforsikring med mobilene mine.
Vis hele sitatet...

Jeg har nettopp vært hos en kompis i nord. Med flybillett og det hele. Kan jo prøve med på reiseforsikring da!?
Jeg og var glad den gangen jeg kjøpte mobil forsikring, helt til jeg kjøpt iphone og fant ut at den ikke var dekket
Med å reise menes vel bare at du har vært utenfor eiendommen din, aldri hørt at de krever noe som helst bevis på at du har reist med fly, buss, tog, båt eller bil.

Telehors mobilforsikring er noe tull, kjøp heller idiotforsikringen som de fleste elektrobutikker tilbyr.