Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1501
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Hallo godtfolk!

Jeg har en Xbox 360 jeg skal koble opp mot et trådløs internett, uten et adapter.

Det jeg gjorde var at jeg koblet den opp mot min laptop, med TP kabel, som igjen er koblet opp mot et trådløs nettverk. jeg laget så en brokobling inne på nettverkstilkoblinger, med å klikke på begge tilkoblingene, høyre klikke på trådløs og så "lag bro kobling".

Det står nå at jeg er tilkoblet på nettverksbro.
det står det er "tilkoblet, med bro" på både trådløs nettverkstilkobling og lokal tilkobling. Men jeg får ikke internett på Xboxen eller på pcen, selv om det står at pcen er koblet opp mot ruteren.

håper noen kan hjelpe. Og håper jeg forumulerte spørsmålet greit nok.

Spør hvis det er noe informasjon dere trenger, bruker Windows XP, på en middels gammel DELL laptop. Er en linksys ruter jeg ikke har fysisk tilgang til.
Du har vel ikke fulgt guide for å sette opp bridge-tilkoblingen og har derfor glemt å sette fast IP-adresse på xboxen f.eks ?
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Trådstarter
Ah, glem alt det her. Jeg fant feilen. Jeg hadde glemt å sette på instillingene for trådløst nettet, slik at det lot seg dele tilkoblingen sin med andre nettverkstilkoblinger.

Takk anyways <3