Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 703
Jeg har gått til innkjøp av en HTC Tattoo. Til nå er jeg veldig fornøyd! Herlig å ha en skikkelig OS på mobiltelefonen. Eneste minuset jeg har til nå er at oppløsningen er litt dårligere enn forventet, iom at jeg har lånt Hero noen ganger.

Spørsmål angående Android Market. På denne siden - http://www.android.com/market/ - ser jeg mange applikasjoner, men jeg finner de ikke på min Tattoo. Kan det være pga av oppløsningen? At programmet er lagd for oppløsningen på Hero osv? I så fall, vil de komme til Tattoo etterhvert? Det finnes eks pr dags dato ikke facebook applikasjon til denne. Det er merkverdig.

Jeg leser at folk oppdaterte HTC Hero, pga lag. Er dette en offisiell oppdatering? Jeg har ikke funnet noen til min Tattoo enda, men det er kanskje litt tidlig.

Idag kjører denne mobilen Andorid 1.6 med Sense. Vil denne få Andorid 2.0 med Sense, som Hero?

Takk for evt hjelp!