Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 945
Hei.
Jeg har to problemer i livet mitt akkuratt nå og det er problemer med disse to spillene, Batman arkham asylum (egentlig ikke problem, bare et spm) og Operation Flashpoint dragon rising.

1. Jeg kjøpte et Gainward GTX 275 896mb ddr3 Skjermkort og medfølgene kom det en key til Batman-spillet. Jeg tankte "tja, hvorfor ikke prøve det ut" så jeg gjorde det men så trenger spillet en CD-KEY og ikke bare den keyen jeg tasta inn for å få downe spillet. Så mitt spm er om det bare var en Unlock download kode eller er det meningen at jeg også skal få spillt spillet?

2. Operation flashpoint dragon rising er lastet ned og cracket og funker som bare det men litt ut i spillet (ikke på noe spessielt sted) bare en gang uti spillet nå og da klikker spillet og ingenting funker så jeg må restarte. Jeg vet ikke hva poblemet er og jeg har ikke lest om noen som ikke er fornøyd med cracken hittil etter litt leting og lesing. Windows er "up to date" og Pcen klikker kun når jeg spiller det spillet..

3. Noen som vet hva som skal til eller har noen svar til meg? evnt Cracker som har funket bra hos dere? vet noe om Batman arkham asylum?

Takker på forhånd=)

Svar = en lettelse i livet
Ikke sikker på nr1, men på nr2. har du prøvd å vente litt med å restarte?.
Fryser noen sekunder her, av og til opp til 10 sek, men spillet fortsetter.

Har foresten 2 9800gt.
tomdah's Avatar
Trådstarter
90 0
Hmm, Det hjelper ikke å vente. Nå har jeg spilt litt nfs Shift også og det er det samme problemet=S
Hvis det er en trøst, så så jeg på en kompis spille batman igår, og det så jævlig fett ut!!:P
1."Unlock download "? har du lastet ned spillet i en rar fil med passord?(eller har jeg missforstått her?)

2."da klikker spillet og ingenting funker så jeg må restarte" kan kasje tyde på et maskinen din ikke er kraftig nokk for dette spillet?
tomdah's Avatar
Trådstarter
90 0
Sitat av xhacktly Vis innlegg
1."Unlock download "? har du lastet ned spillet i en rar fil med passord?(eller har jeg missforstått her?)

2."da klikker spillet og ingenting funker så jeg må restarte" kan kasje tyde på et maskinen din ikke er kraftig nokk for dette spillet?
Vis hele sitatet...

1. Jeg ble gitt en linkt til en side på "kortet" med key osv og jeg gikk til den for å laste ned så tror ikke det er det som er problemet, er det det som er problemet er det i så fall Nvidia som har begått den og det tviler jeg litt på=S

2. Jeg tror ikke det er maskinen min som er svak for jeg har prøvd å senke grafikken voldsomt + hvis maskinen min ikke hadde vært kraftig nok hadde vel ikke spillet greid å dra det fra starten av? Jeg får jo spillt i kanskje 30 min på begge spill men så henger det seg...
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Om du har fått det av nVidia skulle jeg tro serial ligger i boksen til skjermkortet.
tomdah's Avatar
Trådstarter
90 0
Jeg også men finner ikke noe. Jeg fikk bare en lapp med "download siden", en seial for å kunne laste det ned, 2 brukermanualer og et par 3D briller=P=S
tomdah's Avatar
Trådstarter
90 0
Men det kan ikke være no problem med skjermkortet mitt elns? At det blir for varmt eller noen innstillinger som må gjøres om eller no? Noen som vet eller tror så jeg ihvertfall kan gjøre et forsøk for dette begynner å irritere meg grusomt...=(