Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2623
Hei!

Etter og hatt hørt den one call sangen-jeans mange ganger så fikk jeg den helt på hjernen, så da tenkte jeg skulle lage min egen versjon:


Sangen:
Skal det være mariujana harsj eller heroin, skal det være rusbrus øl eller vin, vil du ha grønt brunt eller bare lim, svar meg ditt scwhin, dette er ikke noe tull, dette er ekte saker fra kabul, folk mener jeg er onskapsfull, så jeg setter opp prisene med en xtra null

Så jeg lurte på hva dere syntes om den, og er det kansje noe mulighet for og sende den til onecall og tjene litt gryn?


For dere som ikke har hørt den så er den her :http://www.youtube.com/watch?v=vcr--zfW_WI
Haha, tror ikke du får noe gryn for den hos OneCall, nettop fordi budskapet ikke er noe de vil formidle.

Småbra tekst da.. men anyway
Sist endret av Ondskap; 7. oktober 2009 kl. 20:43.
Sitat av produsenten Vis innlegg
Hei!


Sangen:
Skal det være mariujana harsj eller heroin, skal det være rusbrus øl eller vin, vil du ha grønt brunt eller bare lim, svar meg ditt scwhin, dette er ikke noe tull, dette er ekte saker fra kabul, folk mener jeg er onskapsfull, så jeg setter opp prisene med en xtra null

Så jeg lurte på hva dere syntes om den, og er det kansje noe mulighet for og sende den til onecall og tjene litt gryn?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ville OneCall ha betalt deg for at du kopierte deres sang, og byttet ut denne med en tekst som ikke har noe med deres selskap å gjøre?
Du kommer aldri til å få penger fra one call for det der.
Teksten handler mye om ting som strider mot norsk lov.
mening med de sang reklame dems er jo at man skal liksom ikke velge noe som er dyrt og velg onecall.
Og jeans og hår har vell ikke så mye med mobilabnomang, så ser ikke noe grunn til å ikke ha om rusmidler også?
Sitat av produsenten Vis innlegg
Og jeans og hår har vell ikke så mye med mobilabnomang, så ser ikke noe grunn til å ikke ha om rusmidler også?
Vis hele sitatet...
Grunn nr. 1: Hverken jeans eller hår er ulovlig.
Er da vell ikke ulovlig og snakke om rusmidler i sang vell?
Poenget er at One Call ikke vil assosieres med rusmidler.
Ved at de har en sånn sang sier de indirekte at de er for rusmidler. Inget selskap vil det, tro meg!'

Men men, morsom sang, litt kort, men festlig.
Jo, all reklame for alkohol, rusmidler og tobakk er ulovlig på tv. Skal du bare ha det som sang så er det ikke ulovlig, men skal den vises så er det ikke lovlig.
lol du er faktisk seriøs?
Vil ikke si at jeg er helt hekta på og få den her på tv men det hadde jo vært gøy uannsett om jeg fikk penger eller ikke...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av produsenten Vis innlegg
Vil ikke si at jeg er helt hekta på og få den her på tv men det hadde jo vært gøy uannsett om jeg fikk penger eller ikke...
Vis hele sitatet...
Da tror jeg alt i alt du bør finne andre måter å ha det gøy på.
kanskje på gullfisken... parodi på one-call sin versjon??
der snakker vi vettø
Dette var så morsomt idiotisk at jeg håper, for din skyld at du ikke var seriøs med dette Ganske åpenbart at det er dårlig pr
Og veit noen hvor man kan få tak i melodien på den jeans sangen?
Håper virkelig at du troller.

Det der var jo verken særlig kreativt eller morsomt.
Akkuratt nå har du gitt teksten til meg... tror jeg sender den inn selv
Faktisk en helt konge morsom sang

(en GOD del bedre en originalen)
syns de reklamene er grenseløst irriterende
Nei du tjener nok lite på dette.Dårlig tekst, null poeng? Er du særiøs? Og at du legger ut idene dine slik at andre kan ta den er ikke heller så gjennomtenk.. Så hvis APEBOB tar den nå. Så er du på tynn is.

Jeg har melodien..Den er det bare å laste ned..Internett er easy
kunne du vist meg en link til melodien?
Sitat av moniix Vis innlegg
Og at du legger ut idene dine slik at andre kan ta den er ikke heller så gjennomtenk.. Så hvis APEBOB tar den nå. Så er du på tynn is.
Vis hele sitatet...
Ikke egentlig. Hvis apebob faktisk spiller inn og sender inn sangen, vil produsenten kunne vise til denne posten som er publisert offentlig før apebob laget sin versjon. Da er det lett å bevise at det er han/hun som hadde ideen i utganspunktet, mens apebobs innspilling er rent plagiat.
Jeg får en flau smak i munnen av hele tråden.