Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 808
Tenkte på om at det ikke går ann å lage en "bot" eller noe som skifter til en annen sang f.eks to sekund før en sang er ferdig?
Ikke det at jeg sitter inne med de kunnskapene til å programmere noe sånt da, men tenkte det kunne vært en ide da jeg tror det er en del her inne som kan programmere mer avanserte ting enn "bare" et program/bot(?) som bare trykker på neste sang rett før den ene er ferdig.

Eller er jeg helt på jorde?
Du vil ikke omgå reklamen med den metoden.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Reklamen kommer når neste sang starter, ikke "mellom" sangene slik teorien din sier.
Sist endret av ticks; 15. september 2009 kl. 17:33.
Tanken er grei nok den, men det vil nok heller ikkje fungere. Jeg har opplevd at en reklame kommer selv om jeg har byttet sang. Nå er ikkje reklame noe problem for meg, da jeg har kkjjøpt premium. Det koster det samme som en 20pk røyk og en 0,5l cola i mnd, og det har eg råd til. Og ikkje nok med det, eg får nå bruke Spotify på min iphone. Sweeeeeeet!
Hva med et program som automatisk muter lyden på spotify, trykker play slik at reklamen får spilt seg ferdig og dermed øker volumet igjen?
Hva med å bare ha to kontoer og lage en bot/script som gjøre at når det blir reklame på den ene kontoen så bytter den til den andre (man er da selvfølgelig logget inn på begge kontoene samtidig)

Spørsmålet er da: sender spotify ut reklame til faste tider?

Eller kommer reklamen etter en viss tid med avspilt musikk?
Sitat av Elemental Vis innlegg
Hva med et program som automatisk muter lyden på spotify, trykker play slik at reklamen får spilt seg ferdig og dermed øker volumet igjen?
Vis hele sitatet...
Dette finnes, tilogmed her på forumet tror jeg.
Muter du lyden blir reklamen pausa.

Edit: Får man ikke kjøpt spotify på 7eleven?
Sist endret av drittunge; 15. september 2009 kl. 17:57.
Reklamen kommer langt mindre om man bytter sang før den er ferdig. Men den kommer likevel av og til. Skjønner ikke at folk vil ha vek reklamen uansett, det er jo prisen man må betale, når man ikke betaler. Helt greit.
Muter du lyden blir reklamen pausa.
Edit: Får man ikke kjøpt spotify på 7eleven?
Vis hele sitatet...
Ser ut til at man skal kunne dette snart ja. Hvis det ikke er allerede?

"Spotify melder at den nye ordningen bare er den første av en rekke nye betalingsmåter som skal lanseres i nærmeste fremtid, og ønsker med dette å gjøre det enklest mulig å abonnere på deres tjenester.

Også her i Norge skal vi etter hvert kunne nyte godt av Spotify over disk. Noen lanseringsdato er enda ikke oppgitt men det ønskes at tjenesten skal være på plass før jul. Etter lansering skal det være mulig å kjøpe Spotify-abonnement på Narvesen, 7-Eleven og Shell."
Vis hele sitatet...
Sist endret av Faenskap; 15. september 2009 kl. 18:14.
Det går an å "unngå" reklame ved å restarte spotify når det kommer. Det tar vel 2 sek å restarte, mot reklamen som varer i 10-20 sek
Sist endret av Grix; 16. september 2009 kl. 19:54.