Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1873
Jepp, jeg er ute etter et program som gjør videoen om til 3D!

Hvis man tar et bilde av et objekt med få graders forskjell, setter sammen de bildene i et 3D program, får man dette
http://teenabiz.de/images/Tutorials/Image9.jpg

Jeg skulle gjerne hatt et program som gjorde det samme med video!
(Har altså to videokameraer som er festet på den måten at det kan bli 3D ut av det)

Har dere anelse om et slikt program?

edit: Det heter Anaglyph image : ) Man må aldrå bruke de gamle blå/røde brillene for å kunne se det
Sist endret av OracIe; 6. september 2009 kl. 14:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Her er en howto som jeg fant og her fant jeg et lite program som gjør det for deg.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Her er en howto som jeg fant og her fant jeg et lite program som gjør det for deg.
Vis hele sitatet...
Dette gjelder vel bilder og ikke video?
Riktig, Ond^Sofa! Det er video jeg er ute etter! Ikke lett å finne gitt
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
My bad, men i teorien kan man rendre film ut i frames og lage et script som lager stereobilder av filene for så å kjøre dette sammen til video.
Jupp, det er sant! Men fryktelig tidskrevende : / Snakk om 29 frames i sekundet i HD oppløsning. En film på 1minutt ville inneholdt 1740 bilder, så litt kjett å klundre med, selv om programmer sikkert gjør dette automatisk sammen.
Det enkleste hadde vært et program som gjør dette automatisk? Does it exist? :O