Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1056
Heisann. leiter etter et spill jeg spilte da jeg var liten. det var på Ps1 vis ikke jeg tar feil.
historien var om en liten gutt som hadde mista hunden sin eller noe.
det var et platform spill. ganske brutalt. det var mye tenking osv. mer en det husker jeg ikke.
jeg må nesten ha bilde av det for og kjenne det igjen. det var ingen bilder i *browse* og jeg har lett gjennom nesten heile wikepedia

haha tusen takk fant det. det het Hearth of Darkness Kp til deg.
Sist endret av Toadftw; 7. januar 2009 kl. 19:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Heart of Darkness?

http://en.wikipedia.org/wiki/Heart_of_Darkness_(game)

http://image.com.com/gamespot/images..._screen003.jpg

Edit :
Litt for sen der ja ;-)
Sist endret av Zendelum; 7. januar 2009 kl. 19:33.
Hehe, skulle akkurat til å poste Heart Of Darkness etter jeg leste det om hunden. Det var et utrolig grafisk morsomt spill. Husker jeg kalte det Skyggemonster-spillet. Et utrolig ps1 spill
ja utrolig gøy spill. spilte det mye da jeg var liten fikk aldri runna det . men nå skal jeg runne det
Ja, jeg kom ikke lengre enn til et sted du må nærmest være en pro for å kunne slippe unna monstrene som hiver deg opp og spiser deg. Jeg løper mot høyre i 2 eller 3 "ruter" til den endelig får tak i meg
haha ^^ skal kose meg med det spillet imorgen
det finnes i PC versjon
▼ ... over en uke senere ... ▼
husker jeg fikk dette spillet med i en honneykorn pakke hadde mareritt i flere måneder etter at jeg spilte det
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Spillet du leter etter heter: heart of darkness. jeg hadde det spillet selv da jeg var liten, bare at jeg hadde det på PC.
Heart of darkness var liksom helt der ute når det kom husker jeg.
En av de få 2d spillene jeg ikke har gått lei og håper noen lager en ny versjon av spillet.

Hvorfor leter du etter det?
Jeg husker også det spillet
Jeg fant faktisk en torrent med det spillet
Sitat av boiler Vis innlegg
Heart of darkness var liksom helt der ute når det kom husker jeg.
En av de få 2d spillene jeg ikke har gått lei og håper noen lager en ny versjon av spillet.

Hvorfor leter du etter det?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg fikk aldri spilt det ferdig
Spilte også dette spillet, epic!