Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 7818
hvor kan jeg få kjøpt vinyl skiver i Trondheim
fimnes det noen nett butikker som selger go gammal dags Norsk Rock,Punk,Metal skiver, er en sammler som er utte etter Gammle Norske skiver
http://www.platemesse.com/ anbefaler deg å ta deg en tur dit i september.. snakk litt med folk å forhør deg rundt finner sikkert no da

kan åsså ta en titt her http://avforum.no/forum/nye-kategorier/32260-vinyl.html gammel tråd men finner sikkert noe nyttig der fortsatt
Trådstarter
8 0
Jo jeg hveit da der men finnes det ikke foretninger som selger vinyl da
Veit det er ei sjappe i en butikk i Tønsberg som gjør det. Husker ikke navnet på den, men husker at den ligger i en kjeller. Er ikke så langt unna politistasjonen og fretex.
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Prøv ebay du
Vis hele sitatet...
Tviler på at det er så mange norske plater der gitt!

Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Veit det er ei sjappe i en butikk i Tønsberg som gjør det. Husker ikke navnet på den, men husker at den ligger i en kjeller. Er ikke så langt unna politistasjonen og fretex.
Vis hele sitatet...
Tønsberg er vel ganske langt fra trondheim..
Sist endret av vonS; 18. august 2009 kl. 21:42.
apollon.no eller vinylmesser rundt om kring
Ivar matlaus bokcafe på Uffa og svartlamon har my snacks
Platekompaniet ned i Trondheim sentrum selger jo vinyl i 2etg så vidt jeg husker.
Sist endret av moosh; 18. august 2009 kl. 23:12.
Sitat av 2fast2Furious Vis innlegg
Tviler på at det er så mange norske plater der gitt!



Tønsberg er vel ganske langt fra trondheim..
Vis hele sitatet...
Jojo, men om han absolutt vil ha så er det vell verdt det.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Ivar Matluas.
Aftermath i Trondheim, rett ved der trikken går fra. Bitteliten butikk som selger vinyl og alt av gammel metal, punk og rock.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Ivar Matluas.
Vis hele sitatet...
Apropos Svartlamoen, vet du om Reggea-butikken der nede fremdeles er oppe å går?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Ikke helt sikker, men tror det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vet iallefall at noen band og artister ofte selger vinyl av albumene deres på nettet. Jeg har iallefall sett at Gorillaz har begge albumene deres i vinyl på hjemmesiden deres. Så det kan hende at det er sånn med andre band og.
www.ebay.com
www.musicstack.com
råkknrålls i oslo selger mye norsk, og du kan prøve 800grader.com også, og spørre i forumet. Er en del punks som har såkalte distroer, der de mailer deg en liste over hva de har, og så sender du bare bestilling på mail og overfører penger, så får du i posten.
Platemessa er nå til helga, på lørdag mener jeg. Om du (og andre i Trdh) er hypp på vinyl til jævlig greie priser, så er dette det overlegent beste stedet å dra. Det er vel mange sjangre å velge i også, og du er nesten garantert å gjøre funn til spottpris.
Sitat av murre906 Vis innlegg
hvor kan jeg få kjøpt vinyl skiver i Trondheim
fimnes det noen nett butikker som selger go gammal dags Norsk Rock,Punk,Metal skiver, er en sammler som er utte etter Gammle Norske skiver
Vis hele sitatet...
Platebutikken i KBS senteret selger vinyl plater=) ganske mange også=)