Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3942
En kompis fortalte om en hacke software han fant på en side man kan kjøpe fra. (www.hacks4sale.com)
Og sa alt man trengte for å få passord til facebook, msn, hotmail osv var kun mailadressen som man typa inn i programmet man kjøper - så får du oppgitt passordet/kommer deg inn på msn/får tak i logger osv. Funka visst også på mobiler osv. Men selv syns jeg det er ganske rart at det kan være "så overground" og lett gjort via en software man kan bestille.

Er det noen som vet hva dette programmet faktisk gjør?

Det står "PASSWORD RETRIEVAL" og ut i fra orddefinisjonen på retrieval så kommer jeg fram til dette:
act of bringing back; restoration; act of finding information and sending it to the user as output

Anyone???
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Noe av det dummeste jeg har hørt.
Sprøyt, sludder og vås.
http://i684.photobucket.com/albums/vv204/AndreasSA/Untitled-1-1.jpg

Du kan kjøpe tegningen min? Kan banne på at det funker like bra ...
Sist endret av Maol33t; 12. august 2009 kl. 21:59.
Trådstarter
Så ingen mottar faktisk produktet? (Fikk jeg vite ut i fra linkene over)

Se her så lett de framstiller det http://www.metacafe.com/watch/277229...acks4sale_com/

Er det faktisk så lett i praksis at det kunne finnes en slik software?
For at noe sånt skal kunne finnes så må programmet ha tilgang til databasene til alle disse nettsidene.
Trolig? Nei.
Her er et vitnesbyrd om deres praksis.
desuten HVIS dem hadde hadt tilgang til alle dem databasen, vile fleste password vært i hash+salt(i enkleste fall)
det vil si pc'en MÅ da bruthfocre alle password som tar MYE lengre tid enn dem viser i video'er.
Tjener dem penger på detta? går folk på dette?
Sist endret av Rallo Tubbs; 13. august 2009 kl. 16:01.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Tjener dem penger på detta? går folk på dette?
Vis hele sitatet...
Ja *titegn*
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Tjener dem penger på detta? går folk på dette?
Vis hele sitatet...
Jepp det gjør dem, fordi en god del av jordens befolkning er rimelig naive
For et helvetes program! måtte formatere XP på nytt..
Hehehhe, du tuller vell nå? ^^
Sitat av salhusramp Vis innlegg
Hehehhe, du tuller vell nå? ^^
Vis hele sitatet...
1. Programmet inneholder trojaner.
2. Programmet kan ikke "hacke" helt ubrukelig.
3. Setup.exe installerer ikke i CProgramfiler. Heller i Windows mappa!
4. Andre virus/trojaner programmer følger også med.
5. Virusprogrammer sletter ikke alle filene.. noen er lagret et sted i windows mappa der virusprogrammer ikke finner dem.
6. Det verste er at programmet kan ikke avinstalleres!
Sist endret av Zirto; 14. august 2009 kl. 13:50.
Sitat av DonSelf Vis innlegg
For et helvetes program! måtte formatere XP på nytt..
Vis hele sitatet...
Man får vel som fortjent når man er naiv nok til å tro noe annet enn at dette bare er tull.
DonSelf: Jeg håper du har endret på absolutt alle passord du kan ha brukt på den datamaskinen i perioden etter at du installerte programmet, samt endret på alle passord du kan ha hatt lagret i browsere, for du kan ta deg faen på at det er noe som er verdt å stjele fra idioter, så er det passord fra forum og passord til msn/epost.
Sitat av DonSelf Vis innlegg
1. Programmet inneholder trojaner.
2. Programmet kan ikke "hacke" helt ubrukelig.
3. Setup.exe installerer ikke i CProgramfiler. Heller i Windows mappa!
4. Andre virus/trojaner programmer følger også med.
5. Virusprogrammer sletter ikke alle filene.. noen er lagret et sted i windows mappa der virusprogrammer ikke finner dem.
6. Det verste er at programmet kan ikke avinstalleres!
Vis hele sitatet...
Så det du egentlig sier er at de tar betalt for trojanere. Det var en buisness modell jeg ikke har sett før x)
Sitat av sky_king Vis innlegg
Så det du egentlig sier er at de tar betalt for trojanere. Det var en buisness modell jeg ikke har sett før x)
Vis hele sitatet...
Eh, den har vært rundtomkring lenge, den. Riktignok mest i formen av at man installerer ett eller annet "sikkerhetsprodukt" som så finner en masse dritt og krever penger for å fjerne det, men for det aller meste kan man si at sider som hevder at de vil selge deg et "hacke" verktøy er scam.

Enten er de bare ute etter at du skal laste det ned og installere det så de får spredd faenskapen, eller så er de intressert i visakort.

Og om noen lurer på at det finnes idioter som ikke bare installerer slike ting (det har vi fått bevist), så finnes det da folk som blar opp visakortet og betaler. Hvis en tjeneste tilby bruk av paypal, og alt av betalig forgår på paypal sine sider, så er de noenlunde seriøs. Ellers, glem det.
ooh i helvete gjett hva jeg fikk lyst til nå da!

sjekk ut dette: http://419eater.com/html/letters.htm

noen som er med å sende noen kødde mailer der vi ber om ett eller annet tull som de kaster vekk tiden sin på?

altså james eller , fy faen så morsomt. noen som er med??
▼ ... mange måneder senere ... ▼
du må bruke RAT's, Keylogger osv
Selv bruker jeg CyberGate RAT. www.HackForums.net

Sitat av DonSelf Vis innlegg
1. Programmet inneholder trojaner.
2. Programmet kan ikke "hacke" helt ubrukelig.
3. Setup.exe installerer ikke i CProgramfiler. Heller i Windows mappa!
4. Andre virus/trojaner programmer følger også med.
5. Virusprogrammer sletter ikke alle filene.. noen er lagret et sted i windows mappa der virusprogrammer ikke finner dem.
6. Det verste er at programmet kan ikke avinstalleres!
Vis hele sitatet...
klassiker, har lagd sånne selv, artig å se at dere får panikk
Sitat av PirateFreak Vis innlegg
du må bruke RAT's, Keylogger osv
Selv bruker jeg CyberGate RAT. www.HackForums.net


klassiker, har lagd sånne selv, artig å se at dere får panikk
Vis hele sitatet...
Jaså, hvis du påstår at du har laget slike, kan jeg evt. prøve/teste? eller prøver du være en script-kiddie på 13 år som prøver å få til noe, som bare er bullshit?
Sitat av DonSelf Vis innlegg
Jaså, hvis du påstår at du har laget slike, kan jeg evt. prøve/teste? eller prøver du være en script-kiddie på 13 år som prøver å få til noe, som bare er bullshit?
Vis hele sitatet...
haha lol, dette er ikke så vanskeli som folk skal ha det til å være.
Kan godt vise deg noen triks
Sitat av PirateFreak Vis innlegg
haha lol, dette er ikke så vanskeli som folk skal ha det til å være.
Kan godt vise deg noen triks
Vis hele sitatet...
Ja greit det, f.eks. hvor langt er du sammenlignet med MuddWormen i Batch av han.... nei, faen... kommer ikke på navnet nå...

Men han har gjort litt av et arbeid med Batch...

Anyway, hvis du har "basic"-kunnskap innen programmering er det jo bare å spøre om du kan få se noens source, blande sammen litt fra forskjellige...
Lærer jo litt av det... Republiser og TA MED credz til de originale sourcene. :P

Jeg er ikke skiddie, bare n0.ob
Sitat av vacant Vis innlegg
En kompis fortalte om en hacke software han fant på en side man kan kjøpe fra. (www.hacks4sale.com)
Og sa alt man trengte for å få passord til facebook, msn, hotmail osv var kun mailadressen som man typa inn i programmet man kjøper - så får du oppgitt passordet/kommer deg inn på msn/får tak i logger osv. Funka visst også på mobiler osv. Men selv syns jeg det er ganske rart at det kan være "så overground" og lett gjort via en software man kan bestille.

Er det noen som vet hva dette programmet faktisk gjør?

Det står "PASSWORD RETRIEVAL" og ut i fra orddefinisjonen på retrieval så kommer jeg fram til dette:
act of bringing back; restoration; act of finding information and sending it to the user as output

Anyone???
Vis hele sitatet...
Så...denne kompisen din har testet det selv? Og han påstår det funket?
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Ja greit det, f.eks. hvor langt er du sammenlignet med MuddWormen i Batch av han.... nei, faen... kommer ikke på navnet nå...

Men han har gjort litt av et arbeid med Batch...

Anyway, hvis du har "basic"-kunnskap innen programmering er det jo bare å spøre om du kan få se noens source, blande sammen litt fra forskjellige...
Lærer jo litt av det... Republiser og TA MED credz til de originale sourcene. :P

Jeg er ikke skiddie, bare n0.ob
Vis hele sitatet...
Batch? dette er jo bare komandoer til pc'en.
jeg kan feks:
- Mekke virus (I batch & programmer)
- Lage å sette opp en trojan
- Fucke opp pc'er, Remote, Stjele passord,
- Binde en trojan til bilder/mp3 filer/fake programmer osv
- gjøre en trojan FUD (Full Undetective)
kom ikke på mere atm. dette er ikke så vanskelig egentlig, det finnes programmer for alt.

www.hackforums.net
"Do not learn to hack, but hack to learn". HackForums.com

Nesten alt av gratis hackeprogram på nettet er virus/scam!
Sist endret av Mysterious; 9. august 2010 kl. 02:58.
Sitat av PirateFreak Vis innlegg
Batch? dette er jo bare komandoer til pc'en.
jeg kan feks:
- Mekke virus (I batch & programmer)
- Lage å sette opp en trojan
- Fucke opp pc'er, Remote, Stjele passord,
- Binde en trojan til bilder/mp3 filer/fake programmer osv
- gjøre en trojan FUD (Full Undetective)
kom ikke på mere atm. dette er ikke så vanskelig egentlig, det finnes programmer for alt.

www.hackforums.net
Vis hele sitatet...
Du er virkelig god du!!!! credz. Og du har 100% peiling på hva du driver med når du sitter å bruker alle programmene du finner på nettet? Tipper pcen din er infisert med mange giga dritt.
Sitat av cos Vis innlegg
Du er virkelig god du!!!! credz. Og du har 100% peiling på hva du driver med når du sitter å bruker alle programmene du finner på nettet? Tipper pcen din er infisert med mange giga dritt.
Vis hele sitatet...
HackForums er faktisk ganske safe. Men aldri last ned direkte frå Google!
Sist endret av Mysterious; 9. august 2010 kl. 03:37.
Å lage trojan er ikke vanskelig i det hele tatt.
Last ned en RAT, åpne port i router, fikse no-ip.org acc, fikse en FUD-Crypter, crypt cryptern ett par ganger, å kjør på! ALTFOR lett
Ofc er dette ulovlig, med mindre de du sender det til har gitt deg tillatelse.

RATS: (Google for nedlastingslink. Jeg er ikke ansvarlig for alt piss dere finner på å gjøre med det.)
Schwarze Sonne
CyberGate
Poison Ivy
SubSeven
Turkojan (et helvette å crypte pga de to .dll filene den unpacker er 100 detected, så man må rote med reshacker og ekstrakte blant annet rootkit, crypte den, også replace den med den som er cryptet)
CyberGate

For all del, IKKE bruk SpyNet, da en av developerene har baket inn en server.exe inni selve klientprogrammet.
Sitat av cos Vis innlegg
Du er virkelig god du!!!! credz. Og du har 100% peiling på hva du driver med når du sitter å bruker alle programmene du finner på nettet? Tipper pcen din er infisert med mange giga dritt.
Vis hele sitatet...
Sir ikke at jeg laster ned alle programmene jeg finner? hvor fan har du det ifra, sir jo bare du kan laste ned alt du trenger bare du vet hva de heter.

Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Å lage trojan er ikke vanskelig i det hele tatt.
Last ned en RAT, åpne port i router, fikse no-ip.org acc, fikse en FUD-Crypter, crypt cryptern ett par ganger, å kjør på! ALTFOR lett
Ofc er dette ulovlig, med mindre de du sender det til har gitt deg tillatelse.

RATS: (Google for nedlastingslink. Jeg er ikke ansvarlig for alt piss dere finner på å gjøre med det.)
Schwarze Sonne
CyberGate
Poison Ivy
SubSeven
Turkojan (et helvette å crypte pga de to .dll filene den unpacker er 100 detected, så man må rote med reshacker og ekstrakte blant annet rootkit, crypte den, også replace den med den som er cryptet)
CyberGate

For all del, IKKE bruk SpyNet, da en av developerene har baket inn en server.exe inni selve klientprogrammet.
Vis hele sitatet...
anbefaler å kjøpe en VPN for å ikke bli busta..
En ting jeg ikke skjønner: skal man hacke software, eller er det hackesoftware det er snakk om?
Sitat av PirateFreak Vis innlegg
anbefaler å kjøpe en VPN for å ikke bli busta..
Vis hele sitatet...
Anbefaler en proxy eller to isteden.-
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Såkalt hackesoftware, slik at de som ikke kan hacke, men som tror de kan hacke kan leke seg med et fint GUI, pek og klikk vet du.

Backtrack er tingen!