Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 784
Jeg leter etter en enkel webbutikk løsning som er gratis. Jeg har søkt forumt og sett at det finnes flere tråder relatert til webbutikker, men de løsningene er ofte beregnet for større kvantita av diversse produkter. Jeg har kun 7 produkter jeg har lyst til å få ut og det blir så veldig uoversiktelig med de kompliserte løsningene med kategorier osv...

Beklager om dette ble litt surrette, men har vært på den lengste joggen turen i mitt liv og er helt utslitt...
Installer joomla : joomla.org

Legg til extension: VirtueMart.
Sist endret av prenix; 27. mai 2009 kl. 21:14.
InsomniA's Avatar
Trådstarter
Jeg har installert Joomla og lagt til VirtueMart. Uten å gå inn på flere detaljer, så ønsker jeg noe annet enn joomla Men takk for svar!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Magento er grei. Duffywear, som du finner lenke til på toppen av siden, bruker det.
Du finner også en demo på http://demo.trollweb.no
Sist endret av nso; 27. mai 2009 kl. 21:26.
InsomniA's Avatar
Trådstarter
Dette ser veldig interessant ut nso. Skal ta en titt. Kom gjerne med flere forslag folkens.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Zen Cart er veldig fin synes jeg www.zen-cart.com