Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3065
har fått tak i alle expansion packs til fallout 3 og lurer på hvilke ordre skal jeg spille dem? jeg har :

Anchorage
Broken Steel
The Pitt

Hvilken Rekkefølge?
Anchorage
The Pitt
Broken Steel


Det er rekkefølgen de ble sluppet ut på, men spill de i rekkefølgen du ønsker, det spiller ingen rolle.
Trådstarter
Ok tusen takk. alle sammen bra eller? ble skuffa over Orginalen da jeg runna spillet kunne jeg ikke spille videre og drepe heile rivet city
Slutten på orginalen var 'oppvarming' til Broken Steel.

Anchorage: Simulator med kinesere, ingen påvirkning på historien.
The Pitt: Ny lokasjon med raiders, ingen påvirkning på historien.
Broken Steel: Fortsettelsen fra orginalen.
Jeg ville spilt gjennom Anchorage så tidlig som mulig i spillet, da du lærer å bruke Power Armor i denne pakken...
Spiller egentlig ingen rolle hvilken rekkefølge, anchorage kan du jo skaffe nice utstyr fra helt ifra du starter nærmest + et nice perk, the pitt er vel ikke noe spesielt i mine øyne, perks da
Du får jo også en del leveler av å spille de to.

Når det kommer til broken steel kan du egentlig bare glemme at det er en DLC og spille main quest når det passer deg.
Må innrømme at det var gøy å sprenge pentagon da haha
Trådstarter
Får jeg spille videre på charren min som jeg runna med orginalt flatout eller må jeg begynne frra nytt? kom til level 12 og vill gjerne komme til 20
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Får jeg spille videre på charren min som jeg runna med orginalt flatout eller må jeg begynne frra nytt? kom til level 12 og vill gjerne komme til 20
Vis hele sitatet...
flatout? :P

har du broken steel er det bare å fortsette der du sist lagra

Kommer en cutscene og du våkner opp et annet sted.

Om du eller Lyons gikk inn spiller ingen rolle (for din egen helse )
Trådstarter
beklager mente Fallout, så greit da. fikk lyons til og gå inn jeg :P
så de 2 andre er bare sånn non main quest greier?
Sitat av Toadftw Vis innlegg
fikk lyons til og gå inn jeg :P?
Vis hele sitatet...
Pingle!

The Pitt og Anchorage er begge litt kjipe imo. I og med at de ikke bygger på original historien så mye som den siste gjør (Broken Steel) - hvor man faktisk fortsetter fra hvor det slutter.

Kommer flere expansions har jeg hørt. Can't wait
Sist endret av Source; 31. mai 2009 kl. 19:06.
Trådstarter
Problem: jeg lasta ned broken steel og når det begynner er det bare en gammel mann som ser på meg. noen som vet om det er noe galt? kan ikke bevege meg eller slå eller noe bare stå der :S
Trådstarter
Må jeg patche eventuelt?
Sitat av Toadftw Vis innlegg
kom til level 12 og vill gjerne komme til 20
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke level 30?

Når Broken Steel ble sluppet ble det mulig å nå level 30. Masse nye perks også
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Må jeg patche eventuelt?
Vis hele sitatet...
Du må ha patcha ja

Ellers fungerer det ikke, var iallefall slik for meg