Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 707
Skulle kjøpe en hettegenser på duffywear.com , alt i orden helt til jeg skal betale\gå til kassen.
Da kommer denne feilmeldingen opp :
"Fatal error: Call to a member function getStoreId() on a non-object in /home/duffy/domains/duffywear.com/public_html/app/code/core/Mage/Sales/Model/Quote/Item.php on line 214"

Dette gjelder uansett hva jeg prøver å handle.
Har sendt mail til de og spurt , men ikke fått respons.
Noen som har en løsning ?
Du må nok vente på at duffywear fikser problemet. Dette er et problem som ser ut til å være server-side, det er altså en feil i softwaren duffywear bruker som må fikses.
Frende's Avatar
Trådstarter
Ok ,da får vi bare vente å se.
Ikke bare jeg som har problemet da med andre ord?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Fint å vite at nFF ikke kaster bort reklameplass til bedrifter som ikke klarer å ta imot bestillinger.
Ninja Freak
royandre's Avatar
61 3
Se den ja. Vi har sett det på et par bestillinger men de aller fleste går gjennom. Setter stor pris på om dere som fikk feilmelding om å sende litt detaljer på hva som skjedde (til ellerno), dvs sende korttype og litt slikt så skal vi prøve å få debugget det og funnet feilen i løpet av dagen/kvelden.
Frende's Avatar
Trådstarter
Sitat av royandre Vis innlegg
Se den ja. Vi har sett det på et par bestillinger men de aller fleste går gjennom. Setter stor pris på om dere som fikk feilmelding om å sende litt detaljer på hva som skjedde (til ellerno), dvs sende korttype og litt slikt så skal vi prøve å få debugget det og funnet feilen i løpet av dagen/kvelden.
Vis hele sitatet...
Sendte mail for 2 dager siden , så antar dere har fått den