Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1236
Hei

Vet ikke om dette er rett sted å spøre, men regner med moderatorene flytter tråden til rett sted om det er ønskelig.

Det jeg lurer på er om det går ann å bruke for eks iphone som et bærbart webcam ? dvs hvis du kobler den opp mot wifi, eventuelt andre modeller av telefoner som det går ? på forhånd takk
mener og ha lest et sted at det går ant og bruke telefonens 3g kamera til et slags konferansekamera via wifi, men er ikke sikker på hvilken telefon det var snakk om, tror det var samsung
Hadde for en stund siden installert et program, både på pc og mobil.. Kunne da bruke mobilen som trådløs webcam, men kvaliteten sugde.. Gjør foråvidt kameraet på mobilen også, så sikkert derfor Er en HTC smartphone om noen lurte.. Ikke 3g.. koblet til via wifi mener jeg ,,

Men jeg husker desverre ikke hva det heter..
Sist endret av ZeReX; 27. mai 2009 kl. 15:46.
Fant noe som heter Mobiola Webcam, bare prøve å søke.. Men er ikke det programmet jeg brukte..
Er det ikke like greit og bare kjøpe et vanlig webcam? det er vel innebygd i de fleste nye bærbare datamaskiner Men hadde vert ganske kult og et slags spycam i stua eller lignende
Trådstarter
15 0
hehe joda men blir ikke det samme med en laptop, kjekt å kunne filme litt rundt trådløst
Sitat av Acid00 Vis innlegg
mener og ha lest et sted at det går ant og bruke telefonens 3g kamera til et slags konferansekamera via wifi, men er ikke sikker på hvilken telefon det var snakk om, tror det var samsung
Vis hele sitatet...
Sa ikke han at han hadde iPhone? :/ Den har ikke 3G-kamera isåfall :P
Ellers, jeg har også sett det samme som du beskriver, det skal være mulig
Trådstarter
15 0
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Sa ikke han at han hadde iPhone? :/ Den har ikke 3G-kamera isåfall :P
Ellers, jeg har også sett det samme som du beskriver, det skal være mulig
Vis hele sitatet...
jeg har ikke noen sånn telefon enda, men vurderer og kjøpe, derfor jeg lurte på om det gikk med noen

alle tips om programmer/telefoner motass med takk
Jeg har iPhone, og syns den funker fint, litt synd at den ikke har 3G-kamera.. Kunne hatt visse typer telefonsamtaler med dama da

Uansett, du kan sjekke denne tråden fra mac1.no: http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=153629

Så kan du se hvor mange som egentlig har lyst på iPhone.. :P
Det finnes mange programmer med som muliggjør webcam samtaler hvis du har Windows Mobile, f.eks en HTC Mobiltelefon. De fleste nye HTC mobiltelefoner har også 3G kamera
Trådstarter
15 0
ok takk, men var egentlig ikke 3g video jeg var ute etter, men å streame det over wifi til internett