Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1079
Har postet før om denne routeren og fått gode svar. nå har det igjen kommet et problem. vi har flytta og bytta internett fra GET til Ventelo. Da vi hadde GET var alt fint jeg datt aldri ut av det trådløse internettet. men nå har vi bytta om slik at jeg har routeren her nede og foreldrene mine sitter på trådløs. problemet nå er da at internett forsvinner i en 10-30 sekunder av og til. ganske ofte. det går ikke ann og spille spill via internett pga det. derfor lurer jeg hva er galt?
jeg har oppdatert til nyeste firmware, prøvd og restarte og sette tilbake routeren. sette passord osv.
det er ingen som laster ned fra torrents eller noe det detter bare heilt random ut.


PS: Jeg har Internett kabel til routeren og jeg faller også ut.

Routeren min er en: Belkin N Wireless Router F5D8233-4v3

jeg vill tro at dette ikke har noe og gjøre med internett leverandøren?

Takker for alle svar.

hilsen Fortvilet Kar
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dersom problemet ikke har vært der før med routeren er nok neppe problemet relatert til routeren heller.

Enkleste er jo å bypasse routeren totalt for å se om problemet vedvarer isåfall.
Har selv hatt samme problemet, men hadde ingen god løsning på det, så jeg kjøpte ny router. Dette løste problemet, selv om det ikke nødvendigvis er eneste utvei ;-)
Hva slags bredbåndsmodem har du fått fra Ventelo?
Trådstarter
16 Ned og 700kbs opp.

testa og spille nå rett i modemet og alt funka som det skulle. datt ikke ut engang.

en annen ting. når jeg setter Passord på den kommer ikke ste morra mi inn. det står bare et Kryss hvesiden av Navnet på Trådløsen. skjønner ingenting i det siste huset vi var i funka alt fjell. datt aldri ut.