Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1357
Heisann, jeg er dritt lei av å må teste og fundere på hvor sterk colaen er og lurer på hvordan jeg burde teste colaen på? jeg er mest gira på og kjøpe ordentlig kit som jeg kan koke opp og se på termostat når den koker men er det noen som har erfaring rundt det her? vet noen bruker og koke et gram i salmiak ellr noe og veie det etter på but i dont know, hadde vært fett om noen har en link ellr noe til en side som selger proff kitts til sånt.

Peace N luve folkens, var på kymani marley konsert i går, røyka heftig spliffs og kosa meg, har noe vellykket ed rosenholt i skapet så livet er skjønt
http://www.eztest.com/shop/product_d...48&item_id=133 - cocaine ezkit

Håper det var til hjelp

Btw fint at du koste deg på konserten, det gjorde jeg også
Sist endret av Saint123; 24. mai 2009 kl. 02:26.
Trådstarter
15 0
hehe what a coincident

Likte den løsninga der, vurderer og slå til, men klarer man å finne nøyaktig prosent med den dingsen der da? jeg hadde sett for meg noe sånn kokkekar med termostat løsning men jeg vet iiikke :P
Jeg har ikke selv testet ezkitet, Men kanskje noen andre kommer med innspil til denne tråden etterhvert.

Btw, Jeg husker i i filmen Blow sa han ene fyren noe om hvoran man kunne finne ut kvaliteten på kokainen ved å brenne kokainen. Ved 190 Degree's (Vet ikke om dette er fahrenheit eller celcius, men regner med de mener i fahrenheit) uansett, det er 87,5 Celcius) da er det helt ren.

Kvalitets cola - 140 degrees - 60 celcius.

- Og under dette ønsker du ikke.

Uansett, Har ingen andre kilder enn Blow filmen.
Ren kokain skal smelte ved 195 °C (ifølge wikipedia). Så det kan du kansje bruke for å sjekke om du har helt ren kokain eller ikke, men det blir nok vanskelig å sjekke akuratt hvor ren kokainen er med dette, da forskjellige stoffer som kokainet kan være blandet med har forskjellige smeltepunkter.