Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 6955
10 års jubileum. Dette kommer til å bli tidenes event!
som i 2008 vil jeg selvfølgelig filme alt rundt hele turen.
Gruppa jeg reiser sammen med, (3 fra mo i rana, og 2 fra Tromsø) vil ta ferie en uke, og vil være der fra mandag 29. Juni til Mandag 6. Juli.

Reklame: Filmen vi lagde under 2008-turen

Er det noen andre som skal ?
Drar ned 6 kompiser, blir en uke vi også! Noen tips og trick til arrangementet?
Noen andre bra raves i dagen før?
drus hashbrownies og red light district!
Sist endret av tobiasmt; 28. april 2009 kl. 18:31.
Luminosity Beach Festival lørdagen og søndagen. (Grunnen til at jeg skal på Sensation på fredagen. )

Link: http://www.facebook.com/event.php?eid=39497086301
Sist endret av ql1rz; 28. april 2009 kl. 18:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen må legge ut line-upen når den kommer ut!
Blir Sensation fredag med gutta fra fjorn
blir sensation på fredan for oss og, reiser ned en gjen på 14.
noen som har forslag på bra sted og bo ?
Jeg og en hel bande med kompiser stikker mest sannsynlig ned den 29ende vi også, noen drar 30 juni. Fikk billettene i posten i dag =)
Sjefsbilletter da!! Deluxe billettene ser ut som hvite visakort:P Ser regular slik ut også?
▼ ... over en uke senere ... ▼
skal på sensation på fredagen også på luminosity lør og søndag. blir sykt
angrer vilt nå på at jeg ikke bestilte.. men jeg tar heller turen til københavn i november når det mest sansynligvis kommer der

dere får kose dere.. sensation er så sykt fett :O
Hvilke nattklubber er verdt et besøk i uken før "the big takeoff?"
Sitat av fremad Vis innlegg
Hvilke nattklubber er verdt et besøk i uken før "the big takeoff?"
Vis hele sitatet...
Escape!

Lineup:
Sitat av sensation.com
Fedde Le Grand
Sebastian Ingrosso
Sander van Doorn
Erick E
Vis hele sitatet...
Kan vel ikke se at jeg er mega imponert over line-upen, men har hørt alle de og jeg tror det blir knall anyway. Overrasker meg litt at de har annonsert 4 stk, noe som er veldig uvanlig. Vanligvis er det 6 dj's, med megamixen imellom.

Kanskje det blir noen overraskelser mtp 10års jubben
Dra på luminosity beach festival den 4. og 5. juli etterpå :-)

Saturday
Mainstage
Roger Shah [ASOT 400 / Armada]
Ronald van Gelderen [Trance Energy / High Contrast]
Airbase [Mystery Land / Intuition]
Leon Bolier [Love Parade / Spinnin]
Thomas Bronzwaer [Intuition / Vandit]
Cliff Coenraad [Trance Energy / In Charge]
Ferry Tayle [Luminosity / Bonzai]
Sequentia [NL Debut / Euphonic]

Luminosity meets TrancesetterZ
Sean Tyas [Dance Valley / Cloud9]
Ram (Bas & Ram) [Trance Energy / Privilege]
Mark Sherry [Dance Valley/ Detox]
Artento Divini [Trance Energy / Spinnin]
Misja Helsloot [Fabulous / Create]
Re-Ward [Trance Energy / Black Hole]
ElSandro [Famous / Armada]
Jorn van Deynhoven [NL Debut / Infrasonic Rec.]

Sunday
Mainstage
Daniel Kandi [ASOT 400 / Anjunabeats]
Jonas Steur [Intuition / Black Hole]
Pedro del Mar [Luminosity / Shah Music]
Galen Behr [Love Parade / Violent]
Manuel le Saux [Gatecrasher / Bonzai]
Vast Vision [Luminosity / Armada]
Monogato [Luminosity / Armada]
Michael de Kooker [Cloud9]

Trance Classics
Cor Fijneman [Mystery Land / Black Hole]
4 Strings [Trance Energy / Spinnin]
Airwave [Dance Valley / Bonzai]
Ernesto vs Bastian [Trance Energy / ID&T]
Jochen Miller [Trance Energy / High Contrast]
Vis hele sitatet...
Mer info: http://www.luminosity-events.nl/foru...php?f=60&t=548
For min del har ikke lineupen så veldig mye å si. Sensation booker verdens største DJer og er jo dermed selvsagt at de vet hva som fenger for folket.

Var ikke overbegeistret over lineupen i Danmark i fjor, men fy faen så bra musikk!


Tror denne eventen blir enda bedre!
Sitat av tafsern Vis innlegg
Sjefsbilletter da!! Deluxe billettene ser ut som hvite visakort:P Ser regular slik ut også?
Vis hele sitatet...
Frekt! Nei de vanlige ser desverre veldig vanlige ut Hehe
Må jo nesten møtes da, jeg og 3 andre skal på Sensation den 3 og Luminosity på den 4 og 5.
/dev/urandom
RandomiZed's Avatar
Trådstarter
Lineup sensation white Amsterdam 2009:
Noen av hovedartistene er:

Fedde Le Grand
Sebastian Ingrosso
Sander van Doorn
Erick E

Erick E og Sebastian Ingrosso var i københavn, og må si at Erick laga et jævlig bra show

Vi sees der!
Har vært på Black! Sinnsykt mange rare folk Oo Men sinnsykt gøy!!

Hørt White er noe dritt i forhold, så har kun vært på Black!
Etter min mening, black er noe av det festeste jeg noen gang har vært på.
Men kan ikke utale meg om white, så blir spennende å høre fra deg
ID-T og Sensation kan ryke å reise. Blir jo værre og værre for hvert år. Elendig slapp House.
Og kan ikke si stort bedre om Black bortsett fra at det er en annen sjanger

Nei blir nokk Sunrise Festival og/eller Dance Valley på meg
Sist endret av HV90; 22. mai 2009 kl. 13:09.
HV90: Spilles ikke så mye house på Black? ikke når jeg var der ihvertfall

Bare Hardstyle<3
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sensation’s current choice of contemporary club sound is reflected clearly by their new DJ Team. And with Ingrosso, Le Grand and Erick E at the helm there is a shift towards slick, sexy grooves with international allure, allowing for more intimacy on the dancefloor. Yes, Sensation keeps on innovating to deliver the best music and event production. So the upcoming Wicked Wonderland, a fantasy club adventure inspired by the Lewis Carroll classic, will raise the bar even higher, creating an immense journey that’s jam-packed full of enchanting surprises. A new addition to Wicked Wonderland that promises to be one of the highlights of the tour is the mystery act… ‘Curiouser and curiouser’, as Alice may say, these are guests whose identities will remain top secret until the actual event.
Vis hele sitatet...
Det er altså en (?) mystisk DJ til som ikke blir offentligjort før selve dagen. Noen ideer på hvem dette kan være? Bob Sinclar kommer til quart, så han er ihvertfall i nærheten. Viss han spiller på quart på en av ukedagene er det ingen ting som står i veien for at han kommer til sensation :P
Off, skulle ønske jeg kunne tatt turen den uka, men kan ikke pga. jobben
Reiser dog til Amsterdam den 19. Juli og statser på at det blir bra.

Passer kanskje ikke helt i denne tråden, men er det noen som vet om det skjer noe i Amsterdam den 19-24 Juli?
Sitat av dritern3 Vis innlegg
Det er altså en (?) mystisk DJ til som ikke blir offentligjort før selve dagen. Noen ideer på hvem dette kan være? Bob Sinclar kommer til quart, så han er ihvertfall i nærheten. Viss han spiller på quart på en av ukedagene er det ingen ting som står i veien for at han kommer til sensation :P
Vis hele sitatet...
Tja, det er mulig det kommer FLERE overraskelser. Iallefall ifølge mailene jeg har fått fra sensation i det siste. Jeg håper på Ferry Corsten eller Tiesto, men hvem vet! Det blir uansett råspennende
Men er det noe forskjell på fredagen å lørdagen?? Takk for svar, gleder meg som en unge!!
Sitat av dropp Vis innlegg
Men er det noe forskjell på fredagen å lørdagen?? Takk for svar, gleder meg som en unge!!
Vis hele sitatet...
Nei, det er samme lineup'en!
Sitat av fremad Vis innlegg
Nei, det er samme lineup'en!
Vis hele sitatet...

Thanks! Vet du om det er utsolgt på begge, lørdag er hvertfall det?
Lørdag var vist dyrere enn fredag, tenkte derfor det var forskjell.
Sist endret av dropp; 8. juni 2009 kl. 21:57.
Sitat av dropp Vis innlegg
Thanks! Vet du om det er utsolgt på begge, lørdag er hvertfall det?
Lørdag var vist dyrere enn fredag, tenkte derfor det var forskjell.
Vis hele sitatet...
http://www.sensation.com/index.php/w...m-tickets.html

Ledige billetter på fredag. Det koster det samme, og er det samme showet
Jeg har for tiden skaffet meg sommerjobb som jeg begynner i den 6.juli.
Hadde i utgangspunktet tenkt meg på Sensation den 3.juli men reiser hjem den dagen.
Derfor lurer jeg på om det er noen som kunne tenke seg å kjøpe billettene mine til en god pris.
Har 3 billetter til den 3.juli. 2 av dem har jeg liggende her hjemme mens den siste ble aldri mottatt. Jeg har tatt kontakt med Sensation og de sier at man ordner det ved stadion.

Ta kontakt på hvis du er interessert. Jeg bor i Bergen.
Sitat av jke Vis innlegg
Jeg har for tiden skaffet meg sommerjobb som jeg begynner i den 6.juli.
Hadde i utgangspunktet tenkt meg på Sensation den 3.juli men reiser hjem den dagen.
Derfor lurer jeg på om det er noen som kunne tenke seg å kjøpe billettene mine til en god pris.
Har 3 billetter til den 3.juli. 2 av dem har jeg liggende her hjemme mens den siste ble aldri mottatt. Jeg har tatt kontakt med Sensation og de sier at man ordner det ved stadion.

Ta kontakt på hvis du er interessert. Jeg bor i Bergen.
Vis hele sitatet...
Ordner det ved stadion?? Var det ticketonline.nl som gav deg den beskjeden??høres rart ut... Har selv vært i kontakt med de de seneste årene, men har aldri fått det svaret. Jeg hadde vært skeptisk ved å dra ned dit med en usynlig billett for å ordne det blant 40 000 mennesker..
Ja, slik jeg forstod det. Replacement ticket kalte de det. Jeg må i så fall oppgi navnet på personen, og personen ha med seg leg der oppe. Likte ikke helt opplegget selv, men har som sagt to billetter liggende her hjemme. Selger billettene til halv pris, da jeg ikke får brukt dem uansett.

Ta kontakt ved interesse.
Sitat av jke Vis innlegg
Ja, slik jeg forstod det. Replacement ticket kalte de det. Jeg må i så fall oppgi navnet på personen, og personen ha med seg leg der oppe. Likte ikke helt opplegget selv, men har som sagt to billetter liggende her hjemme. Selger billettene til halv pris, da jeg ikke får brukt dem uansett.

Ta kontakt ved interesse.
Vis hele sitatet...
Ahh, I see. Tråkig at du ikke får brukt de da!!
Kjekt å ha i bakhodet at du har det...
Skal selv kjøpe billetter av en jeg kjenner, men det er vel ikke noe problem det, er vell ikke navn eller no på di, er som en billettservice ticket er det ikke??
Sitat av dropp Vis innlegg
Skal selv kjøpe billetter av en jeg kjenner, men det er vel ikke noe problem det, er vell ikke navn eller no på di, er som en billettservice ticket er det ikke??
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe problem. Har selv kjøpt for mange, og det har aldri vært noe problem.

Er ikke annet enn en råheftig sikkerhetssjekk og en biip på billetten, and you are in paradise
Sitat av jke Vis innlegg
Ja, slik jeg forstod det. Replacement ticket kalte de det. Jeg må i så fall oppgi navnet på personen, og personen ha med seg leg der oppe. Likte ikke helt opplegget selv, men har som sagt to billetter liggende her hjemme. Selger billettene til halv pris, da jeg ikke får brukt dem uansett.

Ta kontakt ved interesse.
Vis hele sitatet...
Hva er halv pris? 300 ??
Sist endret av dropp; 12. juni 2009 kl. 11:02.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Det er ikke noe problem. Har selv kjøpt for mange, og det har aldri vært noe problem.

Er ikke annet enn en råheftig sikkerhetssjekk og en biip på billetten, and you are in paradise
Vis hele sitatet...
Så bra, det heftig sikkerhetsjekk der ja, sjekker vel ikke nedi boxern?? Hehe
Har 2 billetter til Fredagens show (3. Juli) til salgs.

300,- pr billett, koster egentlig 630,- ca. Fikk kjøpt billeter til lørdagen istedet, ettersom vi drar med venner som skal dit den dagen.

Ta kontakt på , bor i Oslo
Blir sensation og beach festivalen her å, jeg og en til
Jeg skal dit på lørdag, prøvde få taki billetter til fredag.. virker som om de fleste skal dit da, er det ikke noen som skal dit på da a? Førstegangsreisende til både amsterdam og sensation, hadde vært kult blitt kjent med noen flere som skal dit!
Sitat av Cleopatrah Vis innlegg
Jeg skal dit på lørdag, prøvde få taki billetter til fredag.. virker som om de fleste skal dit da, er det ikke noen som skal dit på da a? Førstegangsreisende til både amsterdam og sensation, hadde vært kult blitt kjent med noen flere som skal dit!
Vis hele sitatet...
Er der fra torsdag til tirsdag:P sjefsby og sjefssensation!
Sitat av dropp Vis innlegg
Så bra, det heftig sikkerhetsjekk der ja, sjekker vel ikke nedi boxern?? Hehe
Vis hele sitatet...
Det er metaldetektorer du går igjennom, alt av gjenstander du har på deg går igjennom en maskin og du blir ransaket pretty good fra topp til tå Som på en flyplass, bare litt mer intimt faktisk! (litt av grunnen er ekstremt mye folk i kø om du har regular billett, og ikke deluxe)

Uansett, synes det er kjempe bra med god sikkerhet på et slikt arrangement. Det er tross alt 40 000 mennesker i hus
▼ ... over en uke senere ... ▼
foruten om alle coffeeshoppene, så har jo plassen foran vippen med ryggen vend mot ryggen og facing the dj box vert et "normalt" norskt samlingspunkt
gleder meg som en hund
Men er det noe sted nordmenn pleier å samles for vorspill el?? Før sensation altså?? Er i amster nå, lenge lykkelig...
Sist endret av dropp; 1. juli 2009 kl. 12:59.
er det over fler dager i år? musikken som var nå er jo ikke så veldig nice for min smak ihvertfall .. :-P
Synes det var en fantastisk event, men ble bare 90% fornøyd med musikken.. synes ikke eric e var så bra, og hva skjedde med megamix'en i år? Enten var den ikke der eller så var den nesten ikke mulig å få med seg..
usikker hva som skjedde med mega mixen, tror det finnes rundt et sted. Var ganske fornøyd med musikken, men ja eric e skuffa litt(i forhold til sensation 08 i københavn). Men det tok seg oppover etter mr white synes jeg og ble bare bedre og bedre til sander van doorn avslutta. woooooooohoooooooo elsker sensation
kunne ikke endre innlegget mitt, men

her kan du laste ned alle live settene(djs og warm up separert) fra http://livesets.nu/livesets/house/se...009-03-07-2009

jeg lasta ned alt og samla alt i en pakke for you sensation lovers =)(warm up mix og alle djer samlet)
http://www.megaupload.com/?d=F7TF89V0
Sist endret av hva; 8. juli 2009 kl. 16:28.