Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1317
Jeg har tatt Salvia Divonorum et par ganger og hadde først en positiv opplevelse og så en negativ en. Uansett, jeg driver nå og lurer på om jeg skal prøve Sopp eller mer spesifikt Fleinsopp. Og lurer egentlig på styrkeforholdet mellom disse 2 plantene. Salvia var en veldig kraftig rus, men dog kortvarig. Fleinsopp som jeg har forstått er ikke like sterkt, men er til gjengjeld en lengre rus. Finnes det et såkalt "klimaks" på Flein? Og hvis det er et "klimaks" kan dette da sammenlignes med en Salvia tur?
Sist endret av Wodin; 10. mai 2009 kl. 00:46. Grunn: stavefeil
Det er en helt annen opplevelse, og ikke spesielt sammenlignbart. Opplevelsen du får av sopp ligner langt mer på den du får av LSD og andre kjemisk beslektede substanser.

Sopp er ikke planter =)
Trådstarter
29 4
Takk igjen mentalmelt.
Jeg vil anbefale å lese mentalmelt's triprapport på flein. Jeg fikk i hvrt fall lyst til å oppleve det samme, creds for bra skriving.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det er en helt annen opplevelse, og ikke spesielt sammenlignbart.
Vis hele sitatet...
Effekten man får av å tygge salivablader sammenliknes faktisk ofte med effekten av sopp. Å røyke salviablader, eller ekstrakter, vil dog gi en effekt som er lite sammenliknbar, som mentalmelt sier.
Min opplevelse er at sopp føler mye mer naturlig, er i harmoni med alt..
På salvia føles det mer som det er noe helt ukjent som røsker tak i kroppen min, og drar meg ut..
Men som flere sier, kan det ikke sammenliknes..
Klimaks på sopp kommer vanligvis etter ca. 1,5 timer og gir deg mye bedre tid til å ta inn og bearbeide alt som skjer..
Unnskyld men bare lurer noe? er det normalt med halliser på salvia?.. er eneste "psykadeliske" jeg har prøvd.. og husker jeg så masse trær med alver i, på rommet til kompissen min.
Ja, det er normalt med kraftige hallusinasjoner når man røyker salvia. Det burde du absolutt ha visst før du tok det..
Vel jeg hadde en anelse om at noe måtte skje..men ingen skade skjedd er bare at jeg har hørt at folk reagerer ganske forskjellig på det
Trådstarter
29 4
Sitat av Shellshock Vis innlegg
Vel jeg hadde en anelse om at noe måtte skje..men ingen skade skjedd er bare at jeg har hørt at folk reagerer ganske forskjellig på det
Vis hele sitatet...
Du burde alltid lese om det narkotiske stoffet du ønsker å innta før du tar det, sier det kun av erfaring fordi jeg har brent meg ganske hardt på det selv.
hmm grunnen til at jeg prøvde...var nettop fordi jeg hadde lest en del om det...jeg fant det veldig som noe veldig posetivt..men likevel jeg tviler på at salvia er det mest skadelige psykadeliske middel. siden det varer ganske kort..
Sitat av Shellshock Vis innlegg
hmm grunnen til at jeg prøvde...var nettop fordi jeg hadde lest en del om det...jeg fant det veldig som noe veldig posetivt..men likevel jeg tviler på at salvia er det mest skadelige psykadeliske middel. siden det varer ganske kort..
Vis hele sitatet...
Det er mye rart som kan skje på kort tid.