Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 9352
Hei. =)

Sitter her på en liten fest og får tilbudt noe her som kalles meff, eller methadrome. (ikke sikker på om jeg skriver det riktig) er et hvitt pulver med litt mere våt/kompakt konsistens enn cola, og vanskelig og line opp, ellers veldig likt. Det er vistnok sendt inn fra sverige og minner litt om en blanding mellom cokain og knips... Det er ett rent og eget stoff får jeg beskjed om og vi er vistnok noen av de eneste i norge som har testa det for er ikke kjent enda...

Blei inmari nyskjerrig på detta. =) Noen av dere som har kjennskap til detta stoffet eller har hørt om det? =)

Veldig ubestemmelig form på det når jeg tar det... Minner litt om cola, blir litt høy på pæra og hvis jeg tar mye føler jeg meg litt småtura men ikke som knips... Klarer ikke og plassere det helt...

Takk for svar! =D
Mephedrone... Har kommet noe om dette på forumet i det siste. Er nok mest likt mdma ja. Empati og eufori er vel nevneverdige stikkord. Ha det fint får jeg bare si, men råder til å søke fort og finne tråden med han som fikk litt dystre ettereffekter.

EDIT: regner med du har både alkohol og mephedrone i kroppen nå, en kombo jeg ikke har prøvd. Blir kanskje litt mer "cola-preg" over det, men vil uansett tro det er mephedrone du vil frem til.
Sist endret av sumoivar; 2. november 2008 kl. 01:14.
Synes mephedrone ligner mest på cola, selv om det heller ikke er det samme som hverken mdma eller cola. Føler det er den euforiske effekten som skiller mest ifra noe annet, nesten bedøvende opiat lignende. Kribbler i hele kroppen og slikt. Har prøvd med alkohol, mye alkohol også. Effekten er mye sterkere med alkohol enn uten, og jeg synes faktisk ikke mephedrone er noe særlig uten alkohol, det er 10x mer euforisk etter ett par pils

Men som sagt over, blanding av stoffer er ikke anbefalt.
Sitat av sumoivar
Mephedrone... Har kommet noe om dette på forumet i det siste. Er nok mest likt mdma ja. Empati og eufori er vel nevneverdige stikkord. Ha det fint får jeg bare si, men råder til å søke fort og finne tråden med han som fikk litt dystre ettereffekter.

EDIT: regner med du har både alkohol og mephedrone i kroppen nå, en kombo jeg ikke har prøvd. Blir kanskje litt mer "cola-preg" over det, men vil uansett tro det er mephedrone du vil frem til.
Vis hele sitatet...
litt off topic:
Er vel heller Methylone du tenker på med hensyn til å ligne MDMA.
Ikke det jeg tenker på, nei, men er ikke methylone og mephedrone uansett rimelig like effektmessig? For meg og de fleste jeg har fått høre erfaringer fra, så har mephedrone fungert som et intenst lykkestoff (empati og euforia), men jeg har også hørt de som sier at det minner mer om cola enn mdma. Har (som jeg skrev i en annen post) inntrykk av det er relativt varierende hvordan folk opplever mephedrone.

Og for å svare trådstarter: Er vel et forholdsvis nytt rusmiddel, såvidt meg forstått. Husker å nylig ha lest en post på nff hvor en mente det ble brukt som hestebedøvelse tror jeg, men har igrunn null peil på om det stemmer. Det er uansett såpass nytt at det ikke er blitt oppført på narkotikalisten, men jeg vet at politiet har fått øynene opp for stoffet her til lands...
Sist endret av sumoivar; 2. november 2008 kl. 02:50.
Blir mye synsing da jeg ikke har personlig erfaring med noen av delene,
har lest en god del rapporter rundt emnene.
Det jeg har fått med meg er dog at Methylone skal være
tilnærmet MDMA på de fleste plan.
Blir uansett som sagt mye synsing å mening utfra
rapporter jeg har lest.
Ser også att mange rapportere lignende resultat på
Mephedrone.
Er det noen her som har testa begge delene som kanskje kan
bidra?
Sitat av Eyeamare
Er det noen her som har testa begge delene som kanskje kan
bidra?
Vis hele sitatet...
En venn av meg: Tilnærmet like type effekter, men mephedrone hakket mer intenst, altså er det mer potent.
Beste er vel å teste selv. Folk får jo selvfølgelig ikke alltid helt like effekter av et stoff, men kan vel kanskje konkludere med at mephedrone grovt sett ligger et sted mellom mdma og cola(?)
SWIM tok en liner med methylone nå nettopp og han føler ikke likheten med mephedrone. SWIM føler att han er klar i hodet, avslappet og god i kroppen, lite euforisk og lite stimulerende. Nesten mediterende på en måte. Ikke noe MDMA form selv om han føler likheten. SWIM koser seg iallefall.

Usikkert hvor mye det var, men det var ikke mye.
Sitat av Skyggen
SWIM tok en liner med methylone nå nettopp og han føler ikke likheten med mephedrone. SWIM føler att han er klar i hodet, avslappet og god i kroppen, lite euforisk og lite stimulerende. Nesten mediterende på en måte. Ikke noe MDMA form selv om han føler likheten. SWIM koser seg iallefall.

Usikkert hvor mye det var, men det var ikke mye.
Vis hele sitatet...
Om SWIY øker dose vil hun nok føle likheter, iallefall med meph
Eyeanmare: Kan ikke akkurat si at methylone er likt MDMA på de fleste plan. Det kan sammenliknes med en slags MDMA-opptur, men stoffet mangler kvalitetene til MDMA fullstendig. Stoffet er egentlig ikke vits å prøve en gang, annet enn for kuriositetens skyld.

Skyggen: Vi prater norsk her på forumet, så ingen vits å dra inn sånne tullete forkortelser som SWIM. Det er lov å si at det er en kompis eller deg selv, uten at politiet buster inn døra di av den grunn.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Så Mephedrone er bedre enn methylone?

Noen som veit hva som skjer ved en overdose mephedrone? Og er det avhengihetsskapende på samme måte som Cola, eller likere Knips?

Og blir det kødd med kjeven og lignende?
Sitat av Saape Vis innlegg
Så Mephedrone er bedre enn methylone?

Noen som veit hva som skjer ved en overdose mephedrone? Og er det avhengihetsskapende på samme måte som Cola, eller likere Knips?

Og blir det kødd med kjeven og lignende?
Vis hele sitatet...
Har ikke testa cola eller knips, men tror jeg fikk en overdose på mephedrone en gang. Hadde cirka 250mg fordelt ut på en kveld, og jeg er en liten person så tror det var for mye.

Uansett, tok cirka 40-50mg hver halvtime i et par timer og hadde det kjempegøy. Plutselig fant jeg ut at jeg skulle ta ut halve inneholdet i kapselen og snorte alt! Gjorde det, så gikk det fem minutter og fy faen. Først ble jeg SKIKKELIG varm, og jeg fikk en eufori som ble så sterk at den på en måte ble omgjort til depresjon og frykt. Jeg fikk helt panikk, og kjente jeg sklidde ut av hodet. For 5minutter siden var jeg småspeeda og nå kjentes det ut som om jeg skulle sovne. Synet mitt rista som faen også.

Varte bare ti minutter cirka før jeg var bra igjen, tok faktisk mere resten av kvelden (teit, men det er en grunn). Greia med dette er at det er VELDIG vanskelig å ikke redosere på det, og det er ikke et stoff som det er lurt å redosere mye på. Dette stoffet er SYKT digg så lenge man ikke får for mye. Men det er visstnok leverskadelig, så jeg ville heller tatt methylone (dette tror jeg er bedre også).
Hvor mye er en grei dose å strarte på Oralt?
Skal ut på byen den kvelden jeg skal ta det. Hvordan er det å blande med Alkohol?
Og får man skikkelig stuketryne?
bland med alkohol og start med 30-50mg. da fåru form. Så skjønner du hvordan du ligger ann med stoffet
Snakker du da om å snorte?
Dette er et RC som enda ikke er så utforsket så mye på som f.eks Kokain.

Hvis dette er som kokain så prøv å ikke overstig mer en 0.5-0.7 g på en kveld.
Hvis du er ny på harde stimulanter anbefaler jeg deg å ta 30-70mg nasalt og 100-150 oralt.
har norge noen lover på dette stoffet?
Bolibompa: Hva mener du? Man kan jo ikke gi anbefalinger angående doseringer på et stoff basert på farmakologiske effekter til andre stoffer, uansett hvor mye de ligner på hverandre effektsmessig.

pomba88: Søk:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=111118
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Blir mye synsing da jeg ikke har personlig erfaring med noen av delene,
har lest en god del rapporter rundt emnene.
Det jeg har fått med meg er dog at Methylone skal være
tilnærmet MDMA på de fleste plan.
Blir uansett som sagt mye synsing å mening utfra
rapporter jeg har lest.
Ser også att mange rapportere lignende resultat på
Mephedrone.
Er det noen her som har testa begge delene som kanskje kan
bidra?
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd noe som ligner veldig som ble refert til som "MDMA kapsler", hvor den konkrete blandingen jeg ble forklart var ca 70-30 blanding av MDMA (70) og Kokain (30). Kan det ha vært noe av dette?
Fikk det i kapsler.
Vil helt klart anbefale å ta det i nesa. Jeg droppet først 1, og den ga ikke noe spesiell funk før jeg satt meg inne å begynte å legge opp en linje fra den andre kapselen.

Det svei ganske heftig, men jeg kan garantere at et sånt rush blandet med auforien fra en god knips var vanvittig digg.

Jeg ble utrolig rytmisk, og danset så lenge jeg ikke satt og drakk eller prøvde å forklare de andre jeg tok det med hvordan det var.

Positive sider: En herlig tur, med gnukking på veggen og gulvet. Et helt utrolig rush! Ville sagt at det er en av de herligste oppturene jeg har hatt.

Negative: Varighet ca 2-4 timer.(2 kapsler) Noe som er relativt kort i forhold til at prisen på dette var 200kr kapselen.
Jeg tok Mephedrone her om dagen(i blanding med cannabis, cannabisen ble røyket 30 min før jeg tok Mephedrone), er veldig skeptisk til ting som er syntetiske så jeg pleier å starte med små doser, er ikke sikker på mengden jeg tok. Uansett effekten sånn rett etter at jeg hadde "snortet" det, var en sinnsyk svie i nesa, glad og munterhet, snakket skit i 10-15 minutter og hadde det superchill de neste 20 minuttene. Tok i alt 3 små doser og hadde det superchill i overkant av 2 timer, gikk rett til sengs etterpå.
Sitat av pomba88 Vis innlegg
har norge noen lover på dette stoffet?
Vis hele sitatet...
Nei, man kan bestille det på internett. Har hørt noe snakk om en såkalt "derivatlov" som tilsier at Stoffer som er enten beslektet eller har samme virkning som andre narkotiske stoffer er ulovlig. Så det vil fort bli ulovlig, med tanke på at effekten kan minne litt om knips/cocain. (Dette er bare spekulasjon fra min side, men er begrunnet med ting jeg har lest her på forumet).
Sist endret av Wodin; 10. mai 2009 kl. 00:34. Grunn: Måtte bare skrive noe mer.
Mefedron er spesifikt oppført under derivatbestemmelsen, så det er like ulovlig som en hver annen illegal substans.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Mefedron er spesifikt oppført under derivatbestemmelsen, så det er like ulovlig som en hver annen illegal substans.
Vis hele sitatet...
http://www.legemiddelverket.no/templ...____52559.aspx

Der står det oppført, takk for informasjonen mentalmelt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fant ikke noe spesifikt om hvordan Mephedrone er i forhold til helsa. Noen som kan opplyse meg om bivirkninger og skader som kan skje på Mephedrone? Takker for svar.
Sitat av nekroh Vis innlegg
Fant ikke noe spesifikt om hvordan Mephedrone er i forhold til helsa. Noen som kan opplyse meg om bivirkninger og skader som kan skje på Mephedrone? Takker for svar.
Vis hele sitatet...
Etter hva jeg har lest og hørt kan mephedrone gi kraftig lever og nyreskade med hyppig forbruk. Leste også om en bruker på bluelight.ru som hadde blitt blå, fått koldtbrann å måtte amputere armer og ben.

Prøv deg frem i små doser så skal det nokk gå fint, søk deg frem på erowid.org viss du er ute etter noe informasjon.
Skjønner det er på tide å komme med en liten erfaring når det gjelder meff(som vi kaller det).
Har inntatt mephedrone siden februar iår 09, muligens omtrent hver helg og gjerne fredag og lørdag.
Har overhodet ikke merket noe vondt i lever eller nyrer pga meff. Vil gjerne se en seriøs source på hvor det forteller oss hvor giftig dette stoffet er. Er 100% sikker at ingen av dere klarer å vise frem til en seriøs kilde som viser det motsatte.
Viss meff virkelig var så giftig som mange av dere mener, burde ikke jeg ligge på sykehus nå og kjempa for livet nå?
Kan i tillegg nevne at vi er ca 13-14 stk i min gjeng som har tatt dette jevnlig siden februar, ingen har kommet til meg med lever eller nyre skader(heller ingen klager). Heller ett ønske om å skaffe mer av dette nye stoffet.
Jeg skjønner folk er skeptisk til nye stoffer, det var jeg å når jeg prøvde meff for første gang. Bruker man internett på å søke om informasjon av mephedrone, vil man finne svært lite, utenom tripp rapporter på bluelight.
På wikipedia nevner dem at 50mg er en brukerdose, jeg vil kalle det en teaser. Jeg bruker å kjøre på 50*4 løpet av times tid, det gir den formen jeg er ute etter.

For min del og mine i gjengen så er dette ett veldig godt alternativ til både kokain og pepper, man slepper å ødelegge natte søvnen å være dårlig i en uke etterpå pga amfen. eller tømme lommeboka pga kokainen(på noe som gjerne ikke funker engang).

Folk har selvfølgelig forskjellige erfaringer når det gjelder mephedrone, men må spørre, vet du 100% sikkert att det var mephedrone du tok i nesa?
Når jeg har erfaringer og meninger fra 15-20 forskjellige mennesker har jeg vanskelig med å tro det er så farlig som mange av dere påstår her.

Håper folk kan vise til seriøse kilder før dem påstår ting i hytt og pine.



Mvh

Arnfred

Ifølge nekroh burde jeg ha amputert både bein og armer pga dette stoffet.
Vet du idet hele tatt hva koldbrann er og hva som fører til dette??

Går ikke å redigere:/ mente seff twisted shroom og ikke nekroh.
Beklager....
Sist endret av Arnfred; 23. august 2009 kl. 09:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
100% sikker at ingen av dere klarer å vise frem til en seriøs kilde som viser det motsatte.
Vis hele sitatet...
Det er en grunn til at det kalles for et Research Chemical, stoffet må undersøkes nærmere.

Har selv prøvd mefedron og har igrunn ingenting negativt å si om stoffet mtp. effekt og nedtur. Det finnes flere bekreftede dødsfall som følge av bruk av mefedron, men detaljene rundt de er veldig vage. En ganske heftig rekasjon som noen får ved høye doser er blå knær og albuer.

Mitt råd er å holde seg rimelig kritisk til dette stoffet, da langtidsvirkningene er lite kjent.
Sist endret av Orbiter; 23. august 2009 kl. 09:31.
har selv blitt veldig glad i dette stoffet, sinnsykt fett når jeg begynte med det av en tilfeldighet i desember08, holdt på circa et halvt år tid og fikk fine pakker i posten annen vær uke!, helt genialt, billig er det og!, men noe som er så fett og så billig kan jo ikke være bra?, jeg er en fyr med bra selvkontroll og når jeg merket hvor vanedanende dette soffet var så trappet jeg det kraftig ned, begynte og å undersøke mer på nett for å finne ut mer om dette soffet og det var da jeg begynte å lese om de nifse bivirkningene, så annbefaler alle som vill teste dette til å lese litt gjennom dette forumet her:

http://www.drugs-forum.com/forum/forumdisplay.php?f=89

Har merket at de siste månedene har det kommet flere og flere nifse raporter om mephedrone, sikkert fordi brukerne blir flere og flere, og stoffet kun har finnes i 1-2 år, leste bla om en 18åring som fikk hjerte attack av det..det sier jo litt.

jeg for min del er ferdig med dette stoffet, var gøy så lenge det varte, men det finnes mange andre inntresante RCer der ute gjelder bare å lese seg opp!

stay safe!!
Hvis man bestiller mephedrone fra internett og det blir stoppa i tollen, blir det sett på som legemiddel eller narkotika da?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Narkotika, det faller under derivat/analog-delen av definisjonen av narkotika pga Cathinone og Methcathinon står på narkotikalisten og at Mephedrone er nært beslektet.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Narkotika, det faller under derivat/analog-delen av definisjonen av narkotika pga Cathinone og Methcathinon står på narkotikalisten og at Mephedrone er nært beslektet.
Vis hele sitatet...
Mephedron ble klassifisert som narkotika 29. april 2009.

Statens legemiddelverk har etter konkrete henvendelser vurdert at følgende stoffer er å anse som omfattet av narkotikaforskriften § 2 annet ledd:



Bentazepam
Bk-MBDB (2-metylamino-1-(3,4-metylendioksyfenyl)butan-1-on)
Bromo-Dragonfly (brom-benzodifuranyl-isopropylamin)
1, 4-Butandiol
Fenazepam
GBL (gammabutyrolakton)
MBDB (N-metyl-1-(1,3-benzodioxol-5-yl)-2-butanamin)
Mefedron (4-metylmetkatinon)
Vis hele sitatet...
Kilde: http://www.legemiddelverket.no/templ...____52559.aspx
Sitat av NeonEple Vis innlegg
Mephedron ble klassifisert som narkotika 29. april 2009.



Kilde: http://www.legemiddelverket.no/templ...____52559.aspx
Vis hele sitatet...
denne listen står datert fra 2007, noen som vet om en mer oppdatert liste? siden du nevner 29 april 2009?
Sitat av Mbs Vis innlegg
denne listen står datert fra 2007, noen som vet om en mer oppdatert liste? siden du nevner 29 april 2009?
Vis hele sitatet...
Jeg husker dessverre ikke kilden til den datoen.

Får ikke redigert innlegget, dessverre.

Men infoen fant jeg selvsagt på good old wikipedia. Står ganske langt ned på siden.

http://en.wikipedia.org/wiki/4-Methylmethcathinone
Sist endret av NeonEple; 26. august 2009 kl. 13:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vel, dette stoffet ser ut til å gi ubehagelige og skremmende bivirkninger for noen: http://www.erowid.org/chemicals/4_me..._health1.shtml

I enkelte tilfeller er "bivirkningene" veldig alvorlige:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2203021.svd

Det betyr ikke at å innta stoffet garantert fører til at man må amputere både armer og bein, men som erowid sier
Sitat av erowid.org
4-Methylmethcathinone is a synthetic stimulant chemically similar to methcathinone. It is very uncommon and has only a short history of human use.
Vis hele sitatet...
Dette betyr at man vet veldig lite om eventuelle langtidseffekter av stoffet. Man kan ikke utelukke alvorlige senvirkninger før om mange år. Se bare på MDMA. Til sammenlikning har MDMA blitt brukt av millioner av mennesker de siste 20-30 årene, men skadevirkningene er enda ikke fullstendig kartlagt.

The bottom line må være som følger: Utvis ekstrem forsiktighet med rusmidler generelt, men spesielt når man har med såkalte "research chemicals" å gjøre! Dette er "nye" stoffer, og man vet enda ikke hva brukeren risikerer!
Jeg får en klump i halsen når jeg leser dette ass. jeg føler jeg har vært ganske uforsiktig med meff. tok det veldig ofte før, og mange ganger har hjertet begynt å pumpe fort som faaen. det skremte meg. men jeg fortsatte jo forde. dumt dumt. men etter å ha lest en del om det nå, så skal jeg slutte med det. jeg vil ikke dø som er 17årig heller. men har ikke merket noen bivirkninger enda ihvertfall
Sitat av Zetter Vis innlegg
Jeg får en klump i halsen når jeg leser dette ass. jeg føler jeg har vært ganske uforsiktig med meff. tok det veldig ofte før, og mange ganger har hjertet begynt å pumpe fort som faaen. det skremte meg. men jeg fortsatte jo forde. dumt dumt. men etter å ha lest en del om det nå, så skal jeg slutte med det. jeg vil ikke dø som er 17årig heller. men har ikke merket noen bivirkninger enda ihvertfall
Vis hele sitatet...

Enig her, har ikke merket noe hissige bivirkninger jeg heller, utenom en sinnsykt pain dagen der på gansk ofte, vanskelig å legge det fra seg i tide, vertfall kombinert med alkohol og plutselig har du sittet der våken i over 24timer, eneste jeg har merket er vell det som enkelte nevner med kort pust, veldig ekkelt dette, men har gått over ganske kjapt i grunn, og kun hendt et par ganger... greit å gi seg mens leken er god, vertfall slik jeg har tenkt, dette stoffet har gitt meg mye gøy, spessielt sammen med det motsatte kjønn, men alt som er så fett kan jo ikke vare evig.. tror mephedrone kommer til å bli det nye store på gaten ettervert, vertfall det som er tendensen andre steder i europa, og da er jo det litt fett å kunne si at du testet det ut når det var 99,8% reint, lovlig og du fikk det i posten for under 200,- grammet
Vel det er synd at noen av dere må inn hit for og finne ut at et stoff kan være farlig før dere tenker dere om. Rusgivende stoffer er som regel alltid farlige ved hyppig bruk, og man må alltid utvise forsiktighet.
Sitat av murloc Vis innlegg
Vel det er synd at noen av dere må inn hit for og finne ut at et stoff kan være farlig før dere tenker dere om. Rusgivende stoffer er som regel alltid farlige ved hyppig bruk, og man må alltid utvise forsiktighet.
Vis hele sitatet...
Med det sagt så ser jeg ikke noe galt i at folk kommer hit for å spørre, istedenfor å peise på med ting de ikke vet så mye om. For meg indikerer dette at de faktisk har tenkt seg litt om, ikke motsatt.
Sitat av Sky Vis innlegg
Med det sagt så ser jeg ikke noe galt i at folk kommer hit for å spørre, istedenfor å peise på med ting de ikke vet så mye om. For meg indikerer dette at de faktisk har tenkt seg litt om, ikke motsatt.
Vis hele sitatet...
Det er selvsagt bra! Og selv om det er pirk så kom de siste i tråden ikke og spurte, de bare "kom over" tråden. Og det var etter de har brukt stoffet hver helg over mange måneder. Men ikke missforstå det er jo en av rusmiddelforumets absolutt sterkeste sider at folk kan komme hit og bli litt "klokere". Det jeg sa må heller ikke tolkes som moralisering.
Sitat av murloc Vis innlegg
Det er selvsagt bra! Og selv om det er pirk så kom de siste i tråden ikke og spurte, de bare "kom over" tråden. Og det var etter de har brukt stoffet hver helg over mange måneder. Men ikke missforstå det er jo en av rusmiddelforumets absolutt sterkeste sider at folk kan komme hit og bli litt "klokere". Det jeg sa må heller ikke tolkes som moralisering.
Vis hele sitatet...
Da er vi på bølgelengde mister/miss(?) Murloc!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Mbs Vis innlegg
denne listen står datert fra 2007, noen som vet om en mer oppdatert liste? siden du nevner 29 april 2009?
Vis hele sitatet...
Det har meg bekjent aldri skjedd at et stoff har blitt tatt av narkotikalisen, om det var det du tenkte med en oppdatert liste.

Narkotikalisten finnes dog i sitt fulle format her: http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-1...-0008-001.html, i følge lovdata har loven ikke blitt endret siden 1.10.2007 så datoen fra wikipedia må være feil.
Sist endret av Dodecha; 27. august 2009 kl. 21:12.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ja dagen etter jegtar Mephedrone eller noe slikt, blir jeg skikkelig deppa dagen derpå og når jeg legger meg :P tenker sånn" hvorfor gjorde jeg dette" blir sur på meg selv. vet ikke om det har noe med topic og gjøre, men anyways :P