Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1379
Jeg veit ikke heilt hvor jeg skal poste dette. Men, jeg har startet ett ganske sykt prosjekt. Har fortalt noen venner at jeg er spion for FBI. Har ikke satt meg så mye inn i dette, men de trodde på meg. Jeg har liksom hyret dem, funnet på at russland fortsatt er en trussel for USA og at jeg er med og beskytter Norge. Teit, jeg vet. Men disse vennene er 15 år og ikke såååååå oppdatert på slikt...så jeg har hyret dem til å hjelpe meg. Skal sette meg mer inn i FBIs historie og hva som ellers måtte være relevant før jeg kan fyre løs om hva jeg driver med. Men hittil har di trodd på det.

Jeg skal se hvor langt jeg klarer å lyve for dem, hvor langt det går før de gjennomskuer meg. Det er ett litt psykisk eksperiment.
Det jeg lurer på, er det noen her ute som vet om dette kanskje kan være skadelig for disse vennene mine?

Kan noen gi meg eventuelle tips om hvordan jeg best mulig kan få noen på kroken?
Hittil har det vært enkelt, mest på grunn av fantasien min.

Skal jo ikke drive det så langt at de bare tenker på det. men en stund. Jeg hadde tenkt å skrive det ned og kanskje lage en bok ut av det. Bare finne ut hvor lett det er å tro og se ting bare man fokuserer på det
Fortsett så mye du bare vil, men spøken vil gå utover deg før eller siden da du enten mister disse vennene eller at de tror du er helt komplett idiot og har begynt å se for deg selv som FBI agent (av alle stereotypiske saker).

Men men, de skader nok ikke vennene dine, med mindre du får de til å gjøre noe utrolig dumt.
wooooooooooooot....????

Det var..... sykt...


Jaja, du kunne vell kjøpe capser og t-shirts/ jakker hvor det står fbi..?

http://cgi.ebay.com/FBI-secret-agent...3A1%7C294%3A50

http://cgi.ebay.com/FBI-CAP-Embossed...3A1%7C294%3A50
Trådstarter
Hmm, joda, tenkte over det og. Ødelegger jo for meg selv da. Nei jeg er hemmelig agent:P Fikk bare lyst til å se om folk er smarte nok til å se om det er sant eller ikke.
Om det går an å dikte opp noe helt idiotisk og sykt og i tillegg overbevise folk om at det faktisk er slik. Da kan jo ikke folkene vite at de blir lurt. Så skal vel bare snakke om det i noen dager og se hvor vanskelig eller lett det er å dikte opp troverdig bullshit om ett par år av livet mitt.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Wow, du har dumme venner...
Sist endret av BomberMan; 6. mai 2009 kl. 23:04.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Gratulerer, du har idiotvenner.
Haha! Sykt lættis, fikk vennene mine til å tro at jeg skulle bli emo en stund(ikke så ille som din da). Det beste er å ikke snakke så mye om det. Bare litt innimellom så interessen blir oppe. Plutselig bli borte og sånt. og komme med sykt dårlige unnskyldninger er også bra! Alltid vri deg unna på en slu måte ,hvis noen begynner å spørre spørsmål som kan "ødelegge" din hemmelige identitet. Lykke til , ønsker oppdateringer!
PS: vennene dine må være sykt dumme. Emo er mulig å fake for andre, men herregud da! FBI agent, da må hjernecellen ennå gå i park ass! (merk: hjernecellen)
Sist endret av yellowpillow; 6. mai 2009 kl. 23:07.
De later ikke som at de tror på deg bare for å se hvor tullerusk du er da?
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Du burde vel egentlig sagt CIA, FBI har vel ikke noen hemmelige agenter?
Det er derfor det heter hemmelig! Du vet ikke om dem... At det går ann..
Ser for meg at trådstarter hjernevasker seg selv, å etter hvert tror at han er FBI
ellers så kan jeg også påpeke ytterligere at du noen venner, som ikke akuratt er den skarpeste kniven i skuffen - men tror heller de, lurer deg
Du troller troll. Så enkelt er det. Vi fikk en kæppis til å tro at bestekompisen hans ikke eksisterte annet en i fantasien hans og at alt han hadde fortalt han var oppspinn... men ikke en gang han hadde trodd på at jeg var FBI.
Sist endret av plohg; 6. mai 2009 kl. 23:21.
Trådstarter
neida, di er ikke så utrolig dumme

Men har dikta opp en ganske solid(i mine venneners øyne) historie om dette:
Jeg er en vanlig person, går på skole og er bestandig til stede. Ingen merker at jeg er borte..For det er jeg jo egentlig ikke.
Men FBI kom en natt inn på hybelen min og sa att de hadde overvåket meg en stund. De vikke ha meg som spion. Ikke noe stort fåreløbig.
Jeg hadde valget. Enten gå med på det eller få en sprøyte som slettet minnet mitt fra forrige timen, og jeg valgte å bli spion.

De fortalte meg at jeg kom til å bli en god del borte fra skola og jeg hadde seff ingen peilng på hvordan fraværet mitt kom til å se ut. Eller vennenes reaksjoner.
Det sa de de hadde fixa. På skolen min hadde de montert kameraer overallt hvor jeg var offentlig og med folk. Etter hver dag sendte de en mail til lærerne som skulle hatt meg, og hypnotiserte dem med en liten film, hvor det ble vist hele skoledagen deres, men at jeg var til stede.
Dette gjorde de også med mine nærmeste venner. Med de andre i klassen gjorde de noe med mobilene og pcene deres, slik at de trodde jeg var til stede.
Når jeg da skulle på skolen igjen, fikk jeg en liten oversikt over hva jeg hadde gjort og sagt, og kunne derfor virke som normal person på skola.
Dette var det ikke så vanskelig å overbevise vennene mine om

Hvorfor ville FBI ha meg?
Joda, for å beskytte Norge.
Krigen mellom Russland og USA er nemlig ikke slutt. Den er bare offentlig slutt, og ingen vet om den. Men jeg må se etter eventuelle russiske spioner hvor jeg bor, og dra til andre plasser og greier.
Norge er jo litt kompis meg USA, og derfor mener FBI at det kan være en fare for russiske spioner i Noreg. Jeg skal liksom oppdatere USA på det området
Det trengte jeg vennene mine til, og smarte som de var ville de hjelpe meg
Han ene er datasmarting, kanskje ikke på hemmelig FBI hyhpnoseteknologi, men han kan litt. Han skal hjelpe meg hvis jeg må gjøre noe tekniske spionting. Hun andre er normal ungdom, og skal fortelle meg om det miljøet hun er i. Og om hun merker noe til russere. Det gikk hun såklart med på.

Denne historia fant jeg på mens jeg snakket med dem. Det begynte med at jeg lekte gal på msn, og fant ut at jeg ville forsøke dette. Så jeg bare skreiv ivei så fort tankene klarte å tenke, og vips satt jeg med denne gale historia
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
De er enda dummere enn jeg hadde forestilt meg...


...Med mindre de er genuint bekymrede for kameraten sin som lider av alvorlige vrangforestillinger, og får han innlagt hos psykiater...
Sist endret av BomberMan; 6. mai 2009 kl. 23:30.
Lukter fail på lang vei, i mitt første innlegg hadde jeg i tankene at du kanskje hadde noe bra på gang. Men etter etter å ha sett det siste her må jeg bare le. Du kan ikke seriøst tro at dette går bra?
Og hvis det er sånn at dette faktisk funker, så hvordan i himalaya kan du si at vennene dine ikke er dumme:S?
Virker som de kødder med deg. Eller så er de bare veldig dumme.

Sender en pm om jeg merker noe til russere sånn btw.
Jeg så på profilen din at du er 16.
Da tør jeg påstå at vennene dine rett og slett er dumme og godtroende, om dem tror på noe slikt!

En seksten år gammel spion? Sprøyter som sletter en time fra minnet? Hypnotisere lærere med småfilmer? Come on.
Trådstarter
Jeg skreiv dette jo ettersom tankene mine kom, og kanskje det funker. Tingen ble påbegynt for to timer siden.
Har ikke fortalt dem det om skola og disse tingene enda, skal forandre på det og. Men det at jeg er spion, og mer Russland og USA, det trodde de på, fortalte bare litt. Og at jeg trengte noe hjelp fra dem.
Ble inspirert av en gammel, gal dame som bodde i nærheta av oss da vi var små. Hun trodde hun var spion og spionerte på russiske ubåter..

For maaaaange år tilbake var det ett hørespill i USA på radioen. Dette handlet om alien som invaderer jorda. Og det trodde mange på, så ingenting er vel umulig.

Som sagt, dette er bare noe jeg diktet opp i farta, ganske sykt, men artig å prøve ut.
Kanskje dette blir veldig dårlig resultat. Men isåfall har jeg lært noe.
Og hvis denne dårlige begynnelseshistoria mi suger ræv men holder en stund, skal jeg sette meg ned og gjøre en grundig jobb, og dikte opp noe mer troverdig å fortelle dem.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av nijura Vis innlegg
De fortalte meg at jeg kom til å bli en god del borte fra skola og jeg hadde seff ingen peilng på hvordan fraværet mitt kom til å se ut. Eller vennenes reaksjoner.
Det sa de de hadde fixa. På skolen min hadde de montert kameraer overallt hvor jeg var offentlig og med folk. Etter hver dag sendte de en mail til lærerne som skulle hatt meg, og hypnotiserte dem med en liten film, hvor det ble vist hele skoledagen deres, men at jeg var til stede.
Dette gjorde de også med mine nærmeste venner. Med de andre i klassen gjorde de noe med mobilene og pcene deres, slik at de trodde jeg var til stede.
Når jeg da skulle på skolen igjen, fikk jeg en liten oversikt over hva jeg hadde gjort og sagt, og kunne derfor virke som normal person på skola.
Dette var det ikke så vanskelig å overbevise vennene mine om
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg... men folk må være STOKK dumme for å kunne tro på den delen der. :P HAHAAHAHHAAHA
Jeg tror vi har nye kandidater for guinnes rekord bok...
Pass på så de ikke kommer i hvite frakker for å "tillbyr" deg "glad i deg selv" trøye.
Jeg tror du finner på dette.

I bestefall, så har du sagt til venna dine at du er FBI-agent, og de spiller med. I en alder av 15-16 år skal det være umulig å gå på dette, såfremst man ikke er.. ja, stokk dumme.

Also, FBI opererer ikke i utlandet så mye som CIA gjør, og dersom FBI skulle gjøre det ville det være etterforskning og spionasje på eventuelle kriminelle som er på most-wanted lista. CIA en mer militær organisasjon, noe som ville vært mer sannsynlig om du pådro deg medlemskap i denne klubben.
Sitat av plohg Vis innlegg
Du troller troll. Så enkelt er det. Vi fikk en kæppis til å tro at bestekompisen hans ikke eksisterte annet en i fantasien hans og at alt han hadde fortalt han var oppspinn... men ikke en gang han hadde trodd på at jeg var FBI.
Vis hele sitatet...
Haha, den blir bad om han tror på det.
" Nei, hvem Johnny snakker du til?"
sikkert morro nok. men herregud så meningsløst? kan jo ikke ende godt da
Trådstarter
jaja, greit, det er en idiotisk historie. Lite gjennomtenkt og enda dårligere gjennomført. De tror nok ikke på det særlig lenge heller..
Disse jeg snakker om her lever på ei lita ly uti ødemarka, digger magi, heltefilmer og slikt.. Man kan trygt si de bare venter på at ett eller annet sykt skal skje, og dette var jo en fin og syk ting.
Jeg har i deres øyne bestandig vært en snill raring med rare interesser. Kanskje de tror jeg er gal nå og tør ikke si fra om det, helt til det plutselig står noen fra psykiatrisk avdeling på døra her

Det jeg starta posten for var egentlig bare deres meninger om noe slikt er gjennomførbart. Denne ideen var nokså absurd og helt på vidda. Men kanskje noen kan komme med bedre forslag?
Og om det eventuelt ville skadet disse personene.
Sitat av nijura Vis innlegg
jeg er spion for FBI
Vis hele sitatet...
Breistrand-avdelingen formoder jeg.
Jeg tror rådstarter opprettet denne tråden på pur faen. kun for å framstå som den idioten dere tror han er. Vet ikke hvem som blir trolla jeg?
Ehh....Ok

Dette er jo bare helt sykt. Hvis vennene dine tror på dette, så lengter de nok sårt etter litt action i hverdagen
Eller så er de bare stokk dumme
Federal Bureau of Investigation er en del av det amerikanske politiet. Det er FBI som arbeider med saker på tvers av statene, det vil si at de er en nasjonal politistyrke og ikke en statlig. Disse vennene dine må være komplett idioter for å tro på noe sånt. Få dem til å gi deg pengene sine 8)
Denne tråden gir meg følelsen av å argumentere med personer som er så lite smarte at du faktisk blir målbundet av deres mangel på logikk.