Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 698
Hei og hopp.

Så på forumet her for sikkert et år siden, så var det mange tråder om dette, men har helt glemt hva det heter. Har søkt litt rundt på forumet, men kommer ikke på navnet på denne "kunsten", så jeg får ikke gjort noen spesifikke søk.

Det jeg leter etter da er navnet på denne "kunsten", og et program man kan bruke for å lage det. Er sånn A4-ark man setter sammen, så det blir et helt bilde. Fant et random bilde på nettby. Sensurerte personen på bildet, så jeg fikk ikke med alt, men dere ser vel hva det er.

Link:
http://i41.tinypic.com/11qlmrc.jpg

Hadde vært kjempefint om noen hadde visst det.

~Demonium
Rasterbation
Trådstarter
67 1
Oioi, kjapp reply. Tusen takk.
Ekstrem OT, men bare ut i fra ren nyskjerrighet, hvorfor sensurerte du T-Bag fra Prison Break?
Trådstarter
67 1
Det var ikke det jeg sensurerte, men det sto en gutt foran der. Dette var bare en rasterbation som hang i bakgrunnen av bildet.

Btw, noen som vet om noen gode programmer å bruke for å lage en slik rasterbation?
Last ned rasterbator