Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 509
Heisann.
Jeg har kjøpt meg et domene fra domeneshop.no, men når jeg går inn på siden så kommer det bare "Index of /" og så ligger filene jeg lastet opp der.
Det jeg lurer på er hvordan jeg gjør sånn at man kommer inn på www.blabla.no/Forsiden.html når man bare skriver www.blabla.no. Forsiden.html har jeg lastet opp og den ligger under "Index og /"

blabla er ikke siden min forresten... bare skrev noe
Sist endret av Phenobix; 17. april 2009 kl. 18:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bytte navn på filen fra "Forsiden.html" til "index.html"
Det var såpass enkelt ja... takk for raskt svar
For at en fil automatisk skal vises når du navigerer til en mappe (www.dittdomene.no eller www.dittdomene.no/undermappe) må det være en fil som heter index.filending. Filendingen kan være både .html, .php osv. Bare pass på å ikke ha flere filer som heter index med forskjellige filendelser, det kan by på trøbbel!