Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 703
Jeg prøver å spille av King.Of.Queens.S05E05.WS.HDTV.SVCD.SD-6 i PowerDVD, men får bare opp denne feilmld:

The hardware accelerated decoding function provided by your display card is unavailable for selection because you switched to an unsupported display mode.

Please exit PowerDVD, select a display mode with a lower resolution and a smaller palette, and start PowerDVD again. If this message appears again, please update your display driver to the latest version.

Har prøvd å bytte til lavere oppløsning (kjører 1600x1200 for øyeblikket) uten hell. Alle andre SVCD funker i PowerDVD, men bare ikke denne. Tips mottas med stor takk
Du prøvde på 800x600 ikke sant? Jeg har hatt samme problem tror jeg eller noe lignenes, jeg kan spille av med 800x600.
Men hvis du har prøvd det så vet ikke jeg.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Og du har prøvd og bytte drivere?
Trådstarter
23 0
Bytta til nyeste drivere for rundt 2 uker siden, og prøvde også på 800x600. Funka fortsatt ikke.
Du kan jo eventuellt prøve med en annen multimedia player, så vidt jeg husker leveres PowerDVD med directshow filtere som kan adresseres av eksterne playere? Correct me if I'm wrong.
dette bruker jeg for og spille av svcd/svcd2

winDVD (windows)
Video Lan Client (linux)
mplayer (linux)
Video Lan Client (windows versjon)
Trådstarter
23 0
ok takker for tips, skal teste det når jeg kommer hjem.