Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 399
Jeg er på TG 09 og fikk et lite problem med pc'en min da jeg la inn omega drivere, (PS: jeg har et ATI Radeon 9600) det utartet seg omtrent slik:

Da jeg la inn omega driverne første gang, og deretter restartet pc'en, ble alt i 4bits farger, og minimumsoppløsning, 800x600 elns, da la jeg inn driverne på nytt.

Men da jeg så restartet pc'en, fikk jeg opp en blåskjerm om ett eller annet, jeg leste ikke gjennom den ( av en eller annen idiotisk grunn -.-) og restartet bare pc'en på ny, men da fungerte plutselig ikke skjermkortet lenger, så nå ser jeg ingenting på skjermen -.-.......

Slik jeg ser det, må dette nesten ha noe med omega driverne jeg la inn å gjøre, noen som har peiling? har ikke noe ekstra skjermkort med meg, slik at jeg kan prøve og fikse det igjen heller -.-
Jeg gjorde det samme på mitt Nvidia ... (husker faktisk ikke modell i farten)
Prøvde Omega og en annen driver Fra ZeroP()int elns... Fikk samme problemet som deg.

Få i gang sikkermodus (niiitrykk på f-et ellet annet) og avinstaller driveren.
Gå for den gamle [driveren], og finn en annen driver som funker.