Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1090
Noen som kan gi meg litt ris og i bestefall ros for første photshop bildet mitt?^_^


http://img162.imageshack.us/img162/3223/deathcomesonarainbow.th.jpg
Hva mener du selv bildet skal være? Lettere å gi kritikk hvis vi vet hva du prøvde på
Helt ærlig aner jeg ikke. Bare satte meg ned og loka, så blei det der utfallet.

altså, fosteret kan være både liv og død, samtidig som regnbuen kan være lykkesøkelse og håpløshet fordi det ikke finnes noen skatt i enden av regnbuen.
Menneskene utrydder seg selv i jakten på det perfekte liv og evig lykke, ved å forurense sin egen planet (?):P
Hva i alle dager skal dette forestille?
Og hva gjør den grønne knudrete linja der?
Den var veldig blikkfangende og kunne godt enten vert dempet eller fjernet helt.

Bakgrunnen var helt ok. Men, alt i alt, så var det ikke spessielt bra.
og, siden det er første bildet ditt i photoshop, så burde det nesten ringe en bjelle med tanke på å poste det for kritikk?
Lær deg å lag stjernehimmel skikkelig, det er ganske lett. Siden jeg ikke orker å skrive ned alt nå linker jeg heller til en fin tutorial som går ut på mye det samme. http://www.freephotoshop.ca/tutorial...lanet-tutorial

Konstruktivt.. Det var et første photoshop-bilde som jeg ikke skjønte helt hva skulle forestille.

Les tutorials, da går det fort fremover!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du bør hvertfall få ting til å passe bedre sammen (Les: regnbuen). Jeg ante ikke at det var en regnbue før jeg leste at det skulle være det. Det ser ut som et stykke tapet med teksturen.
Har du laget barnet selv og det den er i selv?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Rent teknisk var det dårlig. Budskapsmessig kunne det vært bra, men med tanke på at du ikke engang har tanker om hva det skal forestille selv så vil jeg si det står dårlig til der også.

Men for all del, i fremtiden vil du være genierklært uansett og det vil være dusinvis av kunsteksperter som vil komme med sine dypeste tolkninger av betydningen av stjernen i nederste venstre hjørne.
Jeg henger meg også ganske mye opp i den knudrete "regnbuen" din. Den bør du forbedre, eller bytt ut helt.
Ellers vil jeg påstå at dette litt bedre teknisk gjennomført enn andre sine "mitt første photoshop" bilder.
hehe det var litt artig, men herregud, det er jo det du skal med photoshop! lek deg! lag en del bilder og lær deg menyene før du legger ut bilder, så kan du spørre etter kritikk (x