Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 617
Hei, har en kar her som sliter med knappene på tastaturet. Om han Trykker E, kommer min datamaskin opp, og om han trykker F kommer søke funksjonen opp. Så det første som slo meg var at han hadde klart å henge opp windows tasten på tastaturet, men etter å ha byttet tastatur gikk vi bort fra den løsningen. Så det virker nesten som om "Windows knappen" har hengt seg inni selve windows. Har noen vært borti noe lignende og om de har vet du om en løsning på dette?

Takker for alle svar.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Skjer i blant med meg også, men da pleier det å fungere når jeg trykker to ganger på tasten for å åpne og lukke startmenyen.
jeg pleier å få dette problemet når jeg bruker gotomypc men jeg har alltid fikset det med å trykke på windows knappen
har du prøvd å restarte?
wb-
wb-'s Avatar
Trådstarter
Han har restarta. Det virker ikke som om det har noen sammenheng med tastaturet, akkurat som det bare henger i windows.