Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 508
har en Iomega 500gb som jeg forøvrig er fornøyd med, har overført bortimot 100gig med diverse greier til den, men nå nekter laptopen min å finne den... den funker fint på alle andre PCer og laptoper (skolePC det her, Compaq 6715b) og funker på andre PCer som er samme modell og.
Hva bør jeg gjøre? Har reboota, prøvd andre USBporter, eksorsisme og andre greier.
Hva burde jeg gjøre?
Dukker ikke disken opp i diskverktøy heller?
Oppdatere drivers på USB'en?
Sist endret av Apu; 31. januar 2009 kl. 00:27.
Astron's Avatar
Trådstarter
Tydelig at laptopen min har blitt infisert av Conficker (stor sak det her nå, 6500 NTFKmaskiner som har gått dukken), kan det kanskje ha noe med det å gjøre? Spør i vilden sky jeg nå....
Conficker burde ikke ha noe med disken å gjøre. Kjenner ikke ormen i detalj, men vanligvis er det nettverket som får trykken.
Astron's Avatar
Trådstarter
Dette er litt irriterende, men nå finner laptopen harddisken igjen. Takker for all hjelp uansett!
KP!