Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3072
hei

skal kjøpe nye hodetelefoner nå som det er tilbud på cdon.com

dette er de jeg har sett på. tenkte kansje noen vill gi meg noen råd om hvilke som er best. legger ved link.

1. http://cdon.no/elektronikk/wesc_-_ob...gerine-4061303

2. http://cdon.no/elektronikk/skullcand...tallica-966700

3. http://cdon.no/elektronikk/skullcand...tallica-966708

takk for alle svar
Jeg hadde gått for WeSC Oboe. Skullcandy er kjent for å ha dårlig kvalitet til en stiv pris. Selv om de er på tilbud mener jeg at WeSC'ene er best. WeSC'ene er gode å ha på og kommer med en nylonledning! :P De er også billigst...
IKKE kjøp Wesc Oboe. Jeg hadde de, de ble fort vonde å ha på for ørene. Når man stiller de inn i "rett lengde" holder de seg ikke der, bare sklir nedover. I tillegg ble mine løse på begge sidene, for det er ikke så mye som holder dem sammen. Men de ser kule ut, det skal de ha.
Vis du vil ha bra bass og lyd så er alle du linka til dårlig.
hva anbefaler du da SMOKY MO?
Beyerdynamic DT770PRO Kjøpte 7 stykker her om dagen på jobben. De er helt rå. Gode å ha på hode. Bra lyd/trøkk. Og de er lukket, så du spiller ikke for alle andre.
Sitat av solrikioo Vis innlegg
Beyerdynamic DT770PRO Kjøpte 7 stykker her om dagen på jobben. De er helt rå. Gode å ha på hode. Bra lyd/trøkk. Og de er lukket, så du spiller ikke for alle andre.
Vis hele sitatet...
Og de er enorme, så de egner seg kanskje ikke å ha på om man skal utenfor døra.
pioneer SE-MJ3
Utrolig godt headsett med kvalitet, kan legges sammen og.

Koster 299,- på Expert.
Jeg har "Skullcandy Lowrider Metallica" og er kjempefornøyd. Aldri hatt så gode hodetelefoner før.
original reprint
xaff's Avatar
Jeg har disse, Denon AH-D301. Fin bass og mye rom i de, er de beste headphone'sa jeg har fått til 400 spenn. (-:
STOREida: Jeg skal ikke trekke en konklusjon utifra det du skriver, men da kan det se ut som du ikke er så opptatt av god lyd siden det Metallica headsettet koster 179,-. Og hvis det er det beste du har prøvd, så sier det kanskje litt om de du har prøvd før. Jeg skal for all del ikke beskylde deg for å ikke være opptatt av god lyd, men "god-lyd" varierer fra person til person.

Og for all del, billige hodetelefoner kan være bra de også.
Sitat av junkpal Vis innlegg
STOREida: Jeg skal ikke trekke en konklusjon utifra det du skriver, men da kan det se ut som du ikke er så opptatt av god lyd siden det Metallica headsettet koster 179,-. Og hvis det er det beste du har prøvd, så sier det kanskje litt om de du har prøvd før. Jeg skal for all del ikke beskylde deg for å ikke være opptatt av god lyd, men "god-lyd" varierer fra person til person.

Og for all del, billige hodetelefoner kan være bra de også.
Vis hele sitatet...
Når man har høytalere til 45k er man nok opptatt av god lyd

Det finnes helt sikkert bedre, men med tanke på prisen synes jeg du får utrolig mye for pengene med det headsettet. I tillegg til lyden er de behagelige å ha på, og er verken for små eller for store.
Sitat av STOREida Vis innlegg
Når man har høytalere til 45k er man nok opptatt av god lyd
Vis hele sitatet...

evt litt glad i og vise fram gryn? JK


DT770 pro 80Ohm er veldig behagelige og ha på men kan nok bli litt stor om man skal bevege seg raskt ute blant folk, men fy så bra lyd det er i de, tror jeg kommer til og begynne og grine om mine går i stykker

klokke diameter på dt770pro 80 er 10cm og klokka bygger 4.5cm utover
Sist endret av tribalgoth; 8. januar 2009 kl. 16:30.
Sitat av xaff Vis innlegg
Jeg har disse, Denon AH-D301. Fin bass og mye rom i de, er de beste headphone'sa jeg har fått til 400 spenn. (-:
Vis hele sitatet...
Har akkurat samme og er fornøyd, veldig behagelige og god lyd. Eneste minuset er at de er digre og upraktiske.

Skal du bruke det til mp3-spiller, gå for porta pro. Beste du får i den prisklassen, WESC og Skullcandy er bare design og spille høyt, lydkvaliteten er dårlig.
original reprint
xaff's Avatar
Sitat av drittunge Vis innlegg
Har akkurat samme og er fornøyd, veldig behagelige og god lyd. Eneste minuset er at de er digre og upraktiske.

Skal du bruke det til mp3-spiller, gå for porta pro. Beste du får i den prisklassen, WESC og Skullcandy er bare design og spille høyt, lydkvaliteten er dårlig.
Vis hele sitatet...
Helt enig, de passer best til hjemmebruk. Men de er ikke *så* store heller, så det hadde gått an å gå ute med de også. (Jeg har selv brukt og sett større ute.) Porta Pro er et utmerket valg til portable spillere.
http://prisguide.amobil.no/product.php?productId=81691
AKG K416P. Veldig bra headsett, lite, og veldig godt isolert. Jeg syntes det både føltese bedre ut å ha på, og hadde bedre lyd enn portapro.
Sitat av Joshiwo Vis innlegg
Og de er enorme, så de egner seg kanskje ikke å ha på om man skal utenfor døra.
Vis hele sitatet...
Jeg synes de funker utmerket til turer og å gå rundt med.
I tillegg til å stenge lyd ute varmer de ørene dine. Perfekt hvis du ikke har lue.
Sist endret av sixfeetunder; 8. januar 2009 kl. 23:33.
Vet ikke hvordan du har tenkt å bruke hodetelefonene. Men jeg kan si at AKG K601 har en fantastisk lyd, til en grei penge. Eneste er at de er litt tungdrevne.

Har selv en K601, som jeg driver med en Ear+ HD amp. De spillte litt tamt de første ukene, men kom seg fint etter litt innspillingstid.
Jeg har Skullcandy hesh i svart og hvit. kjøpte dem på cdon.com for snaue 250,- og det er jeg sinnsykt fornøyd med. med tanke på pris ivertfall. har ikke hatt noen problemer med lyd, det eneste er at de klemmer litt på ørene etter en stund. men det kan være hodet mitt som er stort... jeg har ikke prøvd WeSC-ene men kjøp heller hesh en lowrider. http://cdon.no/elektronikk/skullcand...k%2fred-778708 disse synes jeg er de tøffeste hesh-ene. mye kulere en metallica.
har jo snart 6 par med portapro men jeg syns de begynner å skure etter så kort tid.
Jeg har kjøpt PX100 fra cdon. Tror de er kjempegode, sies værtfall så. Skullcandy og WeSc er mote, ikke "hifi" :P
Var jeg deg ville jeg tatt en titt på IceMat headset, funker fett.
Bra bass
Bra lyd

-toot toot!-
▼ ... over en uke senere ... ▼
hvorfor ikke kjøpe disse? stor pris, men må jo da nesten være bra


http://www.hifiklubben.no/produkter/...on_mahogny.htm
Kjøpt et lass med skullcandy for en stund siden. Greit lyd, men alle knakk etter en liten stund, byggekvaliteten holder ikke til å ta med seg i ryggsekken
Jeg er strålende fornøyd med mine Sennheiser HD 205. Veldig kurant pris og overraskende lydkvalitet.
Trådstarter
68 0
Sitat av tubaen Vis innlegg
hvorfor ikke kjøpe disse? stor pris, men må jo da nesten være bra


http://www.hifiklubben.no/produkter/...on_mahogny.htm
Vis hele sitatet...
ja de var jo sikkert fine. prisen sier jo at det er kvalitet men må ha noe jeg kan gå uten at folk slår meg ned å stjeler de.
Ingen av linkene funker, så jeg slenger ut et forslag...
Skullcandy har Skullcrushers, de beste jeg har hatt, med med bass amplified Subwoofers
Alle som faktisk vurderer wesc eller skullcandy har ikke mye peiling på hifi. Makan til noe dritt!
Sitat av Ehapuz Vis innlegg
Alle som faktisk vurderer wesc eller skullcandy har ikke mye peiling på hifi. Makan til noe dritt!
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke sia at jeg er noe PRO når det gjelder Hifi, men jeg bare anbefaler det jeg syns er best, til en pris mitt budsjett støtter...

Smak å behag sier nå jeg