Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1040
Hei! Skal kjøpe meg et nytt kamera av en mindre størrelse. Prisen skal ligge på rundt 10 000 kr, og det må være full HD. Kameraet skal brukes ute til filming av snowboard, og det må gå ann å skru på vidvinkel/fisheye. Har vært å sett å på et Canon HG 20, og kvaliteten var upåklagelig. Personlig tror jeg ikke du får bedre bilde for pengene. Hva mener dere?

Her er foresten en testvideo av kameraet: Canon HG 20 Test
Sist endret av ThaMan; 12. desember 2008 kl. 20:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har et Canon Hv-10 HD kamera(tror jeg det heter, er ikke med de nå).Fungerer kjempefint, og får god kvalitet(altså HD). Bruker mini-dv tapes og kan ta bilder med minnekort. Det anbefales!
Men bruker det dog lite, og det er lite brukt. Kan muligens selge det om du er interessert? send PM om du vil
Jeg trenger også ett kamera til og filme snowboarding sessions.. Har bare rundt 3 tusen og bruke, så trenger ikke det beste.. Men trenger vidvinkel eller fisheye.. Noen tips her?
finn kamera, finn ut linsestr. gå på ebay eller lignende og søk etter vidvinkel/fisheye til ditt kamere/størelse