Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 720
har nå fått tak i windows 7 beta, og har startet det opp i virtual pc 2007,
det jeg har sett av windows 7 liker jeg egentlig ganske godt og lurer på om det er like kompatibelt som vista når det gjelder programvare og spill?

husker for noen år siden da jeg fikk tak i windows longhorn beta, jeg la inn den og brukte det som mitt primære OS, er det noe vits i å gjøre det med windows 7?, eller er det alt for ustabilt til å brukes ennå?
Uferdige produkter er som det sies; uferdige. Det er jo poengløst å gå over til ikke bare en uferdig pre-beta versjon av windows 7; men atpåtil en uten mange nye features fra Vista.
Selvfølgelig kommer det til å være kompatibelt med (så godt som) alle spill, det er windows.
Sikkert rimelig ustabilt ennå, har ikke prøvd. Sikkert ikke støtte for like mange spill som XP foreløpig, men det blir fiksa etter hvert uansett.

Forresten, er det mye nytt? Har ikke sjekka så mye om det.
Skjermskudd?

Litt nysgjerrig på hvordan det er nå.
det er en ny menu bar, og noe nytt som heter libraries(garantert skrive feil),
skal få slengt opp noen screenshots når jeg kommer hjem
haha, betaen av win7 er grei den første timen, men så begynner det å kresje, og da går det i nedoverbakke
Jeg har hatt det i over en uke nå, og det funker helt perfekt.
Har hatt PCen på hele tiden og har ikke krasja en eneste gang

Det er en del nye ting som:
- Ny oppgavelinje - Personlig syntes jeg den var mye deiligere enn de gamle
- Libraries - kan velge hvilke mapper som skal være i dokumenter, filmer, musikk etc
- Paint er oppgradert - Har sånne tabs som i office på toppen
- Det er ny kommandolinje som heter powershell, aner ikke hva som er annerledes
- Det er sånn at hvis man drar et vindu til siden av skjermen så blir den delt på halve skjermen, tar man det til toppen av skjermen blir det maksimert, litt vanskelig å forklare :P
- Det er ny Windows Media Player som kun heter det... ikke 12, det følger med flere codecer, men er fortsatt ikke alt som virker. Holder meg til VLC
- Det er vel mulig med touch screen greier til det, men har nok ikke touch screen så får ikke prød det

Det er sikkert masse mer, men jeg kommer ikke på alt i farten
Jeg liker det veldig godt og kommer ikke til å bytte det ut selv om det er bare er beta
Gleder meg kjempemye til det kommer ut
hvor er det mulig og finne dette ?
Virker alt 100%? har du problemer når du spiller? osv er det noe som IKKE virker?
Alle spill jeg har prøvd virker bra, men daemon tools går det ikke ann å installere for driverene den installerer funker ikke eller noe sånt.
Men det er bare å bruke PowerISO istede, virker like bra

Da jeg prøvde å installere det på den bærbare PCen min, så fikk ikke oppgavelinjen de riktige fargene, den ble ikke gjennomsiktig. Aner ikke hvorfor, men den virket jo fordi selv om den så litt grå og trist ut.

Ellers funker alt fint til nå...
Sitat av Phenobix Vis innlegg
Alle spill jeg har prøvd virker bra, men daemon tools går det ikke ann å installere for driverene den installerer funker ikke eller noe sånt.
Men det er bare å bruke PowerISO istede, virker like bra

Da jeg prøvde å installere det på den bærbare PCen min, så fikk ikke oppgavelinjen de riktige fargene, den ble ikke gjennomsiktig. Aner ikke hvorfor, men den virket jo fordi selv om den så litt grå og trist ut.

Ellers funker alt fint til nå...
Vis hele sitatet...
tregt skjermkort på den kanskje? hadde samma problem når jeg skulle installere vista på laptopen min, vet dette er en veldig enkel løsning, så ikke bli fornærma :P men jeg tenkte ikke over det selv før etter en ukes tid når jeg tok windows experience index :P