Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1300
Heisann, er ny på forumet. Nå leter jeg etter et program jeg hadde for et par siden. Det var et slags "hack" program som jeg kunne sende til folk via msn, når de åpnet selve programmet begynte hele pcen å riste og var ikke til å slutte visst du ikke vet hvordan. Uansett husker rett og slett ikke hva programmet het, men det var så sykt morsomt. Noen som har en ide?
Sist endret av Toroto; 21. november 2008 kl. 12:03. Grunn: Spelling mistakes
Prorat kanskje?
Trådstarter
3 0
Vil ikke si det var det, var heller et "eget" program, bare en liten fil og når du åpnet den filen ristet hele pcen. Kan kanskje huske det var noe "sheep" elns. Prøver å finne det.
Batch fil kanskje?
Du er nok ute etter "prorat", din hacker boy : o
Sitat av bJQRN Vis innlegg
Du er nok ute etter "prorat", din hacker boy : o
Vis hele sitatet...
Å kalle han hacker er å ta i litt vel mye, mer en tulling som vil riste maskinene til andre.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av MuMFy Vis innlegg
Å kalle han hacker er å ta i litt vel mye, mer en tulling som vil riste maskinene til andre.
Vis hele sitatet...
Script INFANT, foreslår jeg.

Uansett, google hjelper vel en del?
http://www.google.com/search?client=...utf-8&oe=utf-8
Sitat av robhol Vis innlegg
Script INFANT, foreslår jeg.
Vis hele sitatet...
I stand corrected
Trådstarter
3 0
Takk folkens ! Fant det, hvorfor søkte jeg ikke på google før..
Sitat av Toroto Vis innlegg
Vil ikke si det var det, var heller et "eget" program, bare en liten fil og når du åpnet den filen ristet hele pcen. Kan kanskje huske det var noe "sheep" elns. Prøver å finne det.
Vis hele sitatet...
ristet hele pcen eller skjermbildet ? :P :P
du kan da bare nudge dem på msn..
Sitat av TinnSoldat Vis innlegg
du kan da bare nudge dem på msn..
Vis hele sitatet...
Koselig det å få eit lite rist på msn vinduet kvart 20. sekund, tror ikkje nokon bryr seg. men visst du finn glede i det kan du bruka cheat engine til å bypasse 20. sekunders sperren.
Eller hva med a-patch, så blir du samtidig kvitt reklamene..?
Noe annet er å sende en notis hvor du har skrivi: Start lolyou.bat (En linje ned)Close
Lagre det som lolyou.bat Og sende det til noen^^ Når det åpner spretter det opp popups til du starter å grine^^
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
MrFreakman: enda bedre blir det med to eller tre START-linjer.
Sist endret av robhol; 22. november 2008 kl. 22:04.