Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1245
Hvordan tror dere det hadde vært med en forum side med produkter fra netthandelen.no ? Noe lignende hw.no, at produktene blir lagt inn og folk legger inn sine egne erfaringer om produktene. Fått denne siden tilgjengelig med et enkelt søk på google rett under den offisielle netthandelen "www.netthandelen-erfaringer.no" eller noe

Sitter og lufter tankene litt her.. Har dere noen inspill? Hadde dette gjort at kvaliteten på netthandelen sine produkter hadde steget? Hva mener dere?
her på nFF? won't happen!

jeg er ganske synsk i dag...
Sist endret av VivaLatrina; 7. november 2008 kl. 19:02.
Jeg kunne gjerne ha benyttet meg av en slik side hvis jeg drev å bydde på en vare på netthandelen.no

Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
her på nFF? won't happen!

jeg er ganske synsk i dag...
Vis hele sitatet...
Har du i det hele tatt lest tråden før du driter bokstaver?
Mine erfaringer med netthandelen er at de tar veldig mye betalt for ekspedisjon og frakt.
I tilleg er 99% av produktene bare dritt...
De har noen få "kvalitets" produkter...
Sitat av piuu Vis innlegg
Jeg kunne gjerne ha benyttet meg av en slik side hvis jeg drev å bydde på en vare på netthandelen.no



Har du i det hele tatt lest tråden før du driter bokstaver?
Vis hele sitatet...
oi, misforstod litt der ja!

ja, det hadde egentlig kanskje vært litt greit med en slik side
Enig, lurer ofte på hva kvalitet diverse produkter har.
Og ca pris de pleier går for.
bydde 3300 for noen høyttalere som pleier gå for 2k, hentet dem selvsagt ikke :P