Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1333
Jeg vil kjøpe et helikopter eller to til fattern siden det er farsdag, og han ønsker seg generelt ingenting bortsett fra tull og fjas.

Men jeg vil helst at helikopteret kan brukes mer en én gang, for å si det sånn, noen som har kjøpt et BRA radio-helikopter fra DX?

Tenker på denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2378

KP utloves for et fortreffelig svar...
Skal du virkelig ha noe bra helkopter derfra, så gå for E-sky Lama V3
Har et slikt selv, og er veldig fornøyd.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1166

Koster en del mer ja, men får så mye mer for pengene.
Sist endret av Stigern; 4. november 2008 kl. 20:48.
Kan Dealextreme merke gaver som gave, slik at man kan handle tollfritt opp til 1000kr?
noen som har prøvd det?
Har prøvd det ja, og det funker som faen men det å merke som gave ligger på en måte som en vare i seg selv, husker ikke helt hva en skal søke på men tror det ligger under 1$ gadgets.

EDIT: kategorien heter 2$ gadgets, "varen" ligger øverst i denne kategorien, og heter "Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)".
Sist endret av Mathias666; 4. november 2008 kl. 21:36.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Jeg ser nok etter et helikopter i prisklassen 200-300 spenn... (dvs. $30-$45)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Mathias666 Vis innlegg
Har prøvd det ja, og det funker som faen men det å merke som gave ligger på en måte som en vare i seg selv, husker ikke helt hva en skal søke på men tror det ligger under 1$ gadgets.

EDIT: kategorien heter 2$ gadgets, "varen" ligger øverst i denne kategorien, og heter "Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)".
Vis hele sitatet...

Så hvis jeg velger:

SKU 1888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) $0.01
SKU 16000 DC 12V to AC 220V 500W Car Power Inverter with USB Port $40.47

40.5$ *7 = 283.5 kr dette er over tollgrensa, men dette vil vel ikke bli noe problem ved å bruke Drop Shipment and Gift Service?