Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1189
Msn problem :

Når jeg logger på msn så kommer (som regel) ikke alle kontaktene opp
(de som er på logget alså). Så går det en 5-10 min så logger msn av for så og logge på igjen med samme problem, etter et par ganger når den har gjort dette så kommer den helt på og alt funker som det skal.

Et problem til
Når jeg starter webcam så går det en liten stund før camme bare fryser å skrur seg av så må jeg skru det på igjen.

er det noen her som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det?
eller noen som har hatt samme problem å fikset det ?

Mvh
KingLiva
Har du msn discovery?
EHLE user
kingliva's Avatar
Trådstarter
Nei har ikke msn Discovery og eller ikek msn pluss
Men har den nye Msn beta.
men det skal ikek ha noe og si for det samme skjedde på den gammle
EHLE user
kingliva's Avatar
Trådstarter
Ingen som kan hjelpe ?
Kanskje prøve det gamle trikset med å avinstallere og installere på nytt?
Gjør som SolidHost sier, ellers må du nesten bare leve med det , common MSN bugg sikkrt :P
viss ikke det funker med reinstalering hadde jeg tatt en virus skann på pc'n
EHLE user
kingliva's Avatar
Trådstarter
prøvd reinstalere det men funka ikke.
Tar virsu scan ofte
men da før jeg vel leve med det da
Dersom ikke en vanlig avinstallasjon fungerte, kan du prøve følgende;

Last ned Revo Uninstaller og installer denne
Avinstaller Live Messenger og Live messenger Sign-in assistant via denne.
Velg "Advanced" som avinstalleringsmåte og la deretter den vanlige avinstallasjonsprosedyren til MSN gjøre seg ferdig. Deretter trykker du "Next" i Revo uninstaller og denne vil scanne etter registry-oppføringer og filer som ikke den vanlige installasjonen fikk med seg. Forhåpentligvis vil den finne noe "rusk" som er etterlatt. Prøv deretter å installer den på nytt.

Dersom du fortsatt sliter, så la meg få anbefale Digsby ( http://www.digsby ) som et glimrende og gratis alternativ til MSN
Sitat av deckOFcards
jeg kan anbefale amsn
Vis hele sitatet...
Har du noe erfaring med aMSN?? Syns det ser litt skeptisk ut..

Kingliva:
Jeg har samme problemet som deg når det gjelder kontaktene på msn, det er bare å logge av å på så kommer alle opp som normalt.
Til mitt bruk så fungerer amsn utmerket til chat, overføring av filer, webcam++ Jeg synes også det er flott at jeg kan logge på med flere kontoer på en gang, gruppesamtaler, i tillegg så har den jo en drøss med plugins som kan tilføyes. Har heller ikke opplevd krasj eller annet negativt.Du kan lese mere her.
avinstaler den gamle msn 5. du har sikkert gitt det programmet en passports tilatelse. så msn 8 og msn 5 går om verandre
du kjører jo en beta, det er en mulighet for at det er en feil i programmet
Vist ikkje alle kontaktene dine som er pålogga kjem opp so far opp til der du søker etter kontakt ! Skriv inn et navn, vent til kontaktene he komt fram og visk vekk igjen !
▼ ... noen måneder senere ... ▼
EHLE user
kingliva's Avatar
Trådstarter
Tusen Takk

Er det noen av dere som har noen erfaring med den nyeste msn 9.0 ?
Nye releasen er faktisk veldig god, og ganske så stabil, for å være fra MS..
Sitat av kingliva Vis innlegg
Nei har ikke msn Discovery og eller ikek msn pluss
Men har den nye Msn beta.
men det skal ikek ha noe og si for det samme skjedde på den gammle
Vis hele sitatet...
Sitat av heykey Vis innlegg
du kjører jo en beta, det er en mulighet for at det er en feil i programmet
Vis hele sitatet...
jeg har av og til noe av samme problemet, ingen av kontaktene mine er pålogget (ikke engang smarterchild eller wilma ^^), men etter å lukke messenger (minimere til klokkeboksen) og åpne det igjen, kommer alle kontaktene.