Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 959
Er så mange sider på nettet med Jobb hjemmefra, bla bla. Men er det noen her som har hatt hell med dette? Er selvfølgelig villig til å gjøre en skikkelig innsats.
Noen som evt kan anbefale enkelte konsepter fremfor andre?
Jeg vil anta at de fleste slike konsept går ut på telefonsamtaler i forskjellig art? Om ikke, bør du nesten skrive hva en slik jobb forutsetter.

Slik jeg ser det vil du trolig sitte med veldig mange ting som kan ta vekk fokuset på jobben. Dette kan være TV, PC, alt mulig rart som kan dra deg vekk fra oppgaven din. Dersom jobben er noe som krever at du viser resultat, kan dette har negative effekter i form av lønn. Kan egentlig ikke tenke meg at man vil kunne sitte med så altfor mye penger etter noe som dette.

Er du komfortabel med telefonen og denne jobben vil at du skal utføre telefoner, ville jeg heller satset på å kommet deg inn på et callcenter eller noe lignende. Da vil du vel sitte med en forholdsvis strukturert hverdag, og du har en plass du kan være sosial istedet for å sitte hjemme.
Sist endret av m0b; 26. oktober 2008 kl. 18:18.
Nei, tviler på du vil finne noe bra. Hvis du skal jobbe hjemme må du nok lage jobben din selv. Eksempel kan være å drive nettsider og tjene på reklame.
Sitat av |d13m0b
Jeg vil anta at de fleste slike konsept går ut på telefonsamtaler i forskjellig art? Om ikke, bør du nesten skrive hva en slik jobb forutsetter.

Slik jeg ser det vil du trolig sitte med veldig mange ting som kan ta vekk fokuset på jobben. Dette kan være TV, PC, alt mulig rart som kan dra deg vekk fra oppgaven din. Dersom jobben er noe som krever at du viser resultat, kan dette har negative effekter i form av lønn. Kan egentlig ikke tenke meg at man vil kunne sitte med så altfor mye penger etter noe som dette.

Er du komfortabel med telefonen og denne jobben vil at du skal utføre telefoner, ville jeg heller satset på å kommet deg inn på et callcenter eller noe lignende. Da vil du vel sitte med en forholdsvis strukturert hverdag, og du har en plass du kan være sosial istedet for å sitte hjemme.
Vis hele sitatet...
Det er korrekt, jeg skulket ofte jobben når jeg jobbet med "telefonsalg" hjemmeifra, da ble det ofte mye tvtitting og soving lang utpå dagen.