Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 960
Nå har jeg hatt min ibook g4 en liten måneds tid og er ikke spesielt imponert. Mange vil si at en g4 ikke skal yte så mye og at det kommer an på hva man bruker den til. Jeg bruker den til redigering av bilder og musikk og surfe på nettet.

Jeg får uansett ikke til å se web tv på www.bt.no uansett hvilke tips jeg følger. Jeg har perfekt lyd, men bildet hakker og jeg får ikke med meg en dritt.
Jeg bruker safari, firefox og opera. Men ingenting funker.

Hvorfor?!
Kanskje vurdere at det er internettsiden du prøver å se på som er dårlig laget, før du dømmer en hel datamaskinfamilie nedenom og hjem?
Trådstarter
Sitat av Kalakov
Kanskje vurdere at det er internettsiden du prøver å se på som er dårlig laget, før du dømmer en hel datamaskinfamilie nedenom og hjem?
Vis hele sitatet...
Mange andre som bruker pc og mac sitter in this very moment og ser det feilfritt, så den tanken har jeg lagt fra meg.

Sitat av Turbolego
Vis hele sitatet...
Bruker silverligth i firefox og safari, problemet vedvarer.
Har ikke silverlight og gidder ikke å laste ned heller for å se web-tv der.
Sitter på en pc type 3,2GHz dual-core prosessor og 4Gib RAM. Bildet på dagbladet sin web-tv er hakkete og lyden funker ikke noe særlig.

Sjekk internettlinja di du, mulig det er dårlig videoavspiller på bt.no også.
Sist endret av drittunge; 25. oktober 2008 kl. 20:01.
Trådstarter
Sitat av drittunge
Har ikke silverlight og gidder ikke å laste ned heller for å se web-tv der.
Sitter på en pc type 3,2GHz prosessor og 4Gib RAM. Bildet på dagbladet sin web-tv er hakkete og lyden funker ikke noe særlig.

Sjekk internettlinja di du, mulig det er dårlig videoavspiller på bt.no også.
Vis hele sitatet...
Sjekk postene jeg har skrevet, det funker med folk som har pc og mac og god og dårling internettlinje, i opera, IE, safari og firefox, men ikke her...

kjeeempe bump
mediaplayer fixa biffen for meg
Trådstarter
jeg får ikke mp til å virke på min mac
Trådstarter
Sitat av drittunge
Vis hele sitatet...

Nja er ganske så ny mac bruker, den blir lastet ned som en bin fil og da kommer ikke jeg så mye lengre for den åpner seg bare som en tekst fil...

Sitat av drittunge
Vis hele sitatet...
Jeg har lastet ned den filen flere ganger, men det lastes ned som en .bin fil og jeg er som sagt ganske ny mac bruker, og når jeg dobbeltklikker på denne .bin filen spør den bare hvilket program jeg skal åpne den i. Jeg kommer ikke lengre enn det.
Noen som vet hva neste steg er?
Sist endret av qtex; 25. oktober 2008 kl. 23:15. Grunn: leif
Stuffit Expander tipper jeg gjør susen for å fikse bin fila. Eventuelt les instruksjonene på sida?
Trådstarter
Har lest, men sto ikke noe om det. Bare reklame og piss

Det var jo bare et helvete å få ned stuffit...