Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 4575
Heisann

Så DJ Tiësto kommer til Bergen i desember! Det blir kos, men det som ikke er kos er at jeg er 16. Noen som har noe peiling på aldersgrensen? Det skal være på arenum, de har vel ikke skjenkebevilning, eller pleier å ha alkoholsalg på konserter?

Noen andre som har tenkt seg dit eller?
Når jeg så Kaizers i Arenum var det 18 år + de under 18 med alkoholfri verge. De selger alkohol. Fullt mulig det blir noe av det samme denne gang
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Vist det ikke er 18år så er jeg der garantert! Synd vist det blir 18år, da må vurderer jeg faktisk å snike meg inn.

Tiësto - In Search Of Sunrise 2008 Tour
Billetter selges på www.billettservice.no

Aldersgrense: 18 år

Åpningstider: 20.00 - 02.00

Tiësto (født 17. januar 1969) eller Tijs Verwest, som er hans egentlige navn, er en nederlandsk artist og musikkprodusent. Han er en av verdens mest populære trance-DJ-er og er spesielt kjent for låter som «Love Comes Again», «Theme From Norefjell» og sin tolkning av Samuel Barbers «Adagio for strings». Han har brukt flere artistnavn, og er kanskje mest kjent som DJ Tiësto.

Han ble verdenskjent også utenfor trance-miljøet da han i 2004 komponerte og spilte musikken til åpningsseremonien i Sommer-OL 2004 i Athen.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Synderen; 18. oktober 2008 kl. 15:26.
Finner ikke bilettene på billettservice.no :s Er dem ikke lagt ut enda, ellar hva er dealen?
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Synd det er 18, har virkelig lyst til å gå, må verger være over 25?
Jeg så ingenting på Tiesto sin side om at han skulle spille i Bergen 8.12, selv om det står på Arenum sine sider. Er det ikke bestemt helt enda?
hadde vært fresht om tiesto kom til bergen ja
Sitat av Jeppegutt
hadde vært fresht om tiesto kom til bergen ja
Vis hele sitatet...
Tiesto var her i 2006 på Verftet, i desember da også. Det var ganske bra =) Får håpe han kommer til Arenum nå da, litt større plass å boltre seg på :P
Gleder meg faktisk mer til Sash! kommer til Bergen!
Ser at innlegget mitt ble fjernet av en eller annen grunn, men stiller spørsmålet mitt igjen da jeg ikke helt ser hva som var "galt" med det.
Hvor vil dere anbefale meg å reise? Bergen eller Oslo. Er keen på en grei størrelse på området. Jeg ser at Arenum skal være åpen fra 20.00 -> 02.00, men i Oslo fant jeg bare utav at dem åpnet 21.00, å ingen stengetid.

Edit: Søkte rundt å fant noen innlegg hvor folk klagde over størrelsen på plassen på Sentrum Scene, derfor jeg spør
Sist endret av møkk; 23. oktober 2008 kl. 17:42.
Iflg arrangøren kommer de til å legge ut minst 2 500 billetter til Arenum-konserten. Vet ikke hvor mange som legges ut til konserten i Oslo. Arenum er stort (7600m^2), men tviler på at de kommer til å bruke hele hallen.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av ql1rz
Iflg arrangøren kommer de til å legge ut minst 2 500 billetter til Arenum-konserten. Vet ikke hvor mange som legges ut til konserten i Oslo. Arenum er stort (7600m^2), men tviler på at de kommer til å bruke hele hallen.
Vis hele sitatet...
De kommer, etter hva jeg vet, ikke til å bruke hallen i det hele tatt. De skal bruke en rubhall.
møkk: Sentrum Scene har kanskje Norges beste akustikk og interiøret er fredet, vakkert som det er. Lokalene tar ca. 1800 personer så vidt jeg husker. Har sett Type-O, Beastie Boys, Bad Religion og Deep Dish der gjennom årene, for ikke å glemme Kraftwerk - gode minner!

Alternativet er Arenum, et lokale som ikke er laget for formålet, men er en upersonlig messehall.

Altså: Sentrum Scene, lett!
Sist endret av pecado; 23. oktober 2008 kl. 19:22. Grunn: tillegg
Sitat av nso
De kommer, etter hva jeg vet, ikke til å bruke hallen i det hele tatt. De skal bruke en rubhall.
Vis hele sitatet...
En rubhall? Hvor? På parkeringsplassen utenfor? Hvorfor?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg aner ikke hvorfor, men det er jo ikke akkurat negativt at dem ikke bruker selve Arenum -- hvor akustikken er helt elendig.
Sitat av nso
Jeg aner ikke hvorfor, men det er jo ikke akkurat negativt at dem ikke bruker selve Arenum -- hvor akustikken er helt elendig.
Vis hele sitatet...
Akustikken i Arenum er bedritten. Men den er da vel bedre enn et gummitelt? Synest dette var triste news. Da burde dem heller hatt det på USF, som de hadde det for to år siden.
Er det det teltet som står like vest for Arenum, kanskje?

Nå har ikke jeg veldig mye peiling på akustikk og sånn, men om man kan arrangere events på fotballstadioner, bør et telt og kunne fungere. Samme med selve Arenum.

Regner med at det kommer til å bli bra uansett. Tiësto har levert bra show samtlige av gangene jeg har sett han spille.
Da var det handlet Satse på det beste
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er 17år og har også veldig lyst å gå på konserten sammen med noen jevnaldrene kompiser. Lurer også på hvor gammel vergen må være!? Gjelder Arenum.
Jeg har billett hjemme gleder meg som en unge til Tiesto og diskokjeks.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av turbo2k Vis innlegg
Jeg er 17år og har også veldig lyst å gå på konserten sammen med noen jevnaldrene kompiser. Lurer også på hvor gammel vergen må være!? Gjelder Arenum.
Vis hele sitatet...
Tror det blir ølsalg der inne, så vet ikke om det går med vergem gjør det det da? Men uansett, småtøs, dere må jo ha noe og se fram til.. Tiesto for life, ha?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Nå hører jeg at Thomas Urv skal varme opp -- så da får dere inn litt kultur på arrangementet også!
Sist endret av nso; 19. november 2008 kl. 15:24.
Er det noen som vet om de sjekker lommer og sånt på arenum? Nå tenker jeg hvis jeg vil ha med meg en pille eller to liksom..
Eller er det bare til å gå rett inn...?
Sitter her og gnir billetten inntil brystet.. Gleder meg som en svane på tre bein!
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Er det noen som vet om de sjekker lommer og sånt på arenum? Nå tenker jeg hvis jeg vil ha med meg en pille eller to liksom..
Eller er det bare til å gå rett inn...?
Vis hele sitatet...
De sjekker garantert ikke en dritt..
Noen som vet om vi får høre Elements of life, adiagos for string, og\eller lethal industry ??

disse er jo fantastiske
Sitat av urgh2k Vis innlegg
Noen som vet om vi får høre Elements of life, adiagos for string, og\eller lethal industry ??

disse er jo fantastiske
Vis hele sitatet...
Regner med det, iom. at det er Tiestos mest kjente låter
Anngående verge eller følge, er det noen som vet klare regler for dette som blir gjeldende på arangementet?

Og.. Sjekker de legg nøye på alle? Pleier de og vere nøye på legitimasjon på slike arangementer ved Arenum?
Sitat av Hardcore Vis innlegg
Anngående verge eller følge, er det noen som vet klare regler for dette som blir gjeldende på arangementet?

Og.. Sjekker de legg nøye på alle? Pleier de og vere nøye på legitimasjon på slike arangementer ved Arenum?
Vis hele sitatet...
Kan ikke dere under 18 sitte hjemme å høre på isteden, la oss eldre ha det gøy uten dere! Jeezz louise...
Ønsker å kjøpe billetter hvis noen her av en eller annen grunn ønsker å selge... Send meg pm
▼ ... over en uke senere ... ▼
KJØPER BILLETTER, TRENGER 2 STK!!! BETALER GODT!!!!!
Tiesto, nu kjem me! PAAAARTEEEEEEY
når møter dere opp??
Hvor fett var det?
Tiesto var suuperfresh! spillte lethal industry om jeg ikke tar feil, superb! Eneste jeg har å utsette er at jeg ikke fikk ta med meg mine X antall kjøpte lightstick(spesial importerte fra australia :P), samt at han ikke spillte theme from norefjell!
Det var helt vanvittig gøy! Hadde orgasme etter orgasme igjennom hele konserten!