Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1017
Jeg blir plutselig "logget på en fra en annen datamaskin" på msn. Så blir det sendt linker til alle på kontaktlisten min med virus eller noe. Dette skjer uansett hvilken maskin jeg er pålogga.

Hvordan i all verden har de fått tak i passordet mitt? Hvordan få stoppet dette?
Bytte passord?
Har du trykt på en link som er blitt sendt til deg ?
mulig. husker ikke
Dette har skjedd meg en gang også. Jeg var på jobb, msn var pålogga hjemme.
Når jeg kom hjem så sto det at jeg var blitt pålogget på en annen data. Når jeg prøvde å bytte passord så gikk det ikke i opera, men i IE gikk det. Har heller ikke trykket på noen tilsendt link. Lurer på om det kan være den her? http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=529150 Noen som vet?
om du har trykt på en suspekt link sier det seg vell selv hva problemet er ?
Sist endret av Holmen; 14. september 2008 kl. 13:58.
byttet p.ord nå. får se om det hjelper
Tviler på at det hjelper.
prøv ad-aware.
Er jo en annen mulighet, om du har 2dataer, der du sitter på den ene, mens den andre prøver og logge seg på?

Gjort samme selv, flere dataer kriger om samme msn
jeg har bare en data. Det skjer uansett hvor jeg logger meg på henn. På jobben, på biblioteket , osv. så det må være noen som har p.ordet mitt
Jeg tviler litt på den jensemann, om noen hadde hatt passordet ditt og logget inn XXX ganger på din msn bruker, hvorfor bytter de ikke bare passordet og tar brukeren?
hmm, det er godt mulig at det er et phising-angrep. Det vil si at du har oppgitt passordet ditt på en upolitlig side, som gjør at de kan logge inn hvor de vil og missbruke kontoen din til å spre en link eller finne viktig info om deg...

Nubeland: hvorfor de ikke bytter passord? fordi at de ikke er interissert i å beholde kontoen, men å overvåke hva offeret driver med...


Bytt passord, hvis det ikke hjelper er det mest sansynlig malware-relatert. Da kommer du til denne kategorien: http://freakforum.nu/forum/forumdisplay.php?f=91 så skal vi hjelpe deg