Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1192
Som sikkert mange har fått med seg kan man nå laste ned Red Alert 1 gratis og lovlig, med xp-patch og greier! (som forresten funker på vista også). Problemet er jo at spillet er eldgammelt, så nettverksmulighetene er modem/serial .

Har søkt litt rundt, og har funnet noen som har fått til lan på XP, de brukte en såkalt "3.4 patch", som åpnet for nye nettverksmuligheter tydeligvis.

Selv har jeg ikke greid å finne denne patchen noen steder, så jeg lurte på om noen her har den, eller om noen har klart å lane på RA1 i det hele tatt?
Sist endret av Archj; 9. september 2008 kl. 20:46.
http://ra.nv17.com/html/downloads/patches.html

Official patch from Westwood Studios allow you to play online with up to four players!
Vis hele sitatet...
Denne høres da riktig ut?
Sist endret av danielsk; 9. september 2008 kl. 21:15.
Tja, det kan jo være den... var faktisk på den siden tidligere, men så ingen "3.4" så jeg tenkte at det ikke var noe der

Skal prøve den også sier jeg fra hva som skjer, hvis andre har samme problem

Får ikke edita, så får bli en doublepost

"Installerte" patchen nå, foreløpig ser det bra ut. Har ikke testa å faktisk spille det, men det ser ut til å være lan-funksjon i tillegg

Det starta uten problemer, og det er kommet en lobby der slik som i RA2. Go lan RA1 people!

Edit: Skjer? Auto-edit o.O
Sist endret av Archj; 9. september 2008 kl. 22:49.