Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 523
Heisann alle freaks!
Har lite spørsmål..
Er det mulig og endre ip adresse? isåfall hvordan gjøres?
takker for alle inspill
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Restart modemet ditt.. ikke pålitelig, men ikke for dårlig sjans (såfremt du har dynamisk IP)... er det IP-banning du vil omgå, nå.
Sist endret av robhol; 27. august 2008 kl. 18:15.
tjobbey's Avatar
Trådstarter
54 3
hehe. nei det gjelder faktisk ikke meg, bekjent av meg som sitter på lan. De har litt problemer med nettverk og styr. Derfor tenkte jeg kunne høre litt her. Jeg har ikke så gode datakunnskaper selv. Så tenkte på en bruksanvisning eller guide? Den som fikser en grundig instruks på dette, får kp!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
De har problemer på et lan og derfor trenger å bytte ip?

La meg se om jeg gjetter korrekt:
Om de sitter mange på et NAT LAN (altså bare en IP ut mot internett) så vil endel servere bare godta et par connections fra den ene adressen. Om en server plutselig får 30 connections fra samme ip vil den mest sannsynlig banne den ip'n.
Med andre ord: Det hjelper ikke å skifte ip, den nye vil bli bannet på nytt og sånn fortsetter det.
tjobbey's Avatar
Trådstarter
54 3
Takker dodecha. Jeg skal si ifra om dette.. kp til deg for god forklaring!