Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 815
Begynte for et par minutter siden å tukle litt med rainbowcrack, og håpet å ha dette som en liten referanse tråd for ting jeg trenger hjelp med.

Først av alt, hvor\i hva slags fil skal jeg sette opp spesifikasjonene for hvor lang eller hvor stor tabell jeg skal lage med rtgen? Trenger fila et spesielt navn eller kan jeg velge hvilken fil rtgen.exe skal lese instruksjoner fra, i cmd?

Sitter på windows xp, bruker filpakka fra denne sia: http://www.antsight.com/zsl/rainbowcrack/

Mange takk på forhånd
Ikke lag egne tabeller. Last ned fra hm, er det ikker freerainbowtables.com elns...
Fikk lest litt mer, men er fortsatt usikker på hva jeg skal ha i charset.txt fila.
Noen som har et eksempel på hvordan den skal se ut?
Trenger jeg noe mer input til rtgen.exe igjennom cmd enn å bare starte .exe fila?

Slik ser cmd ut: start F: \rainbowcrack-1.2-win\rtgen.exe

Er jo en mulighet det, hadde lyst til å prøve å lage dem selv da. Var en del av prosjektet, gir kanskje litt mer innsikt i hvordan dette fungerer =)
Ganske ny i gamet...
Sist endret av Liquid Crystal; 18. august 2008 kl. 23:47.
Det er også greit å generere selv om man har veldig treigt internett. Kunne selv trengt litt hjelp til å generere selv.