Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 514
Noen vil sikkert kalle meg fjortiss, men jeg liker å ha ting litt personlig. Og slik at jeg ser hvilken mappe som er hva, med engang. Så i Mine Dokumenter så har jeg da valgt bilder å ha i noen mapper, slik at ved miniatyrbildevisning så er det ikke bilde av en mappe eller små thumbnails av bildene inni, men et fast bilde jeg har valgt. Greia er, disse skifter seg selv....

Jeg har ikke noe svineri på pcen, jeg vet da såpass om hva jeg driver med ! Og uansett, lage et virus som friker ut folk? Virker litt unødvending siden flesteparten idag driver jo å kopierer ut sensitiv info og sånne "seriøse" ting, ikke skremmer folk..

Det er ikke alle mappene jeg har valgt noe bilde til, så når jeg åpner og ser at ei mappe plutselig har fått et bilde likevel, så må jeg jo innrømme at jeg støkker litt.. Hvorfor har dette skjedd liksom ? Og nei, det er ikke han jeg bor med, han gidder ikke å gjøre sånt. Han setter bare hjemmelagde, stygge paintbilder til bakgrunn Så det er ikke han, og ingen andre har tilgang.

At det kan være noe "heng" et sted, som gjør at samme bilde kommer på to mapper, kan jeg forstå.. men når bilder jeg aldri har valgt på andre mapper, plutselig kommer! Eller at bilder i mapper jeg har valgt noe i, plutselig er bytta ut.. da begynner jeg seriøst å lure..

Er pcen min hjemsøkt eller er dette en normal windows-bug? Isåfall får jeg drite i hele mappebildegreia...

Og ja, jeg har prøvd å restarte når ting begynner å "spøke", men det skjedde igjen en time etter restarten sist... så virker jo ikke som det kan være noe "nå har pcen stått på i så mange dager at den begynner å kødde"-problem heller..

Sært problem ihvertfall... Ingen andre sære ting som skjer, og mye av hardwaren er så godt som nytt, og det er også windows-installasjonen... Dette begynte å skje noen ganger før jeg fikk ny pc, men skjedde mye oftere etterpå... Og det er da samme kopi av windows som er blitt lagt inn... Så er ikke noe rart med den versjonen jeg har nå, for da burde det jo ha skjedd før?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Forvirrende tekst, Lille My. Du legger bilder i mapper, slik at mappen får bildet som ikon? Men disse bytter seg ut, slik at du får bilder som ikke ligger i mappen?
http://i84.photobucket.com/albums/k3...g?t=1217187914 Hjelper et bilde? Altså, man kan velge hva man vil ha som bilde for mappene.. Disse endrer seg av seg selv...

Er for varmt å skrive sammenhengende tekster men jeg lurer sånn på dette her!
Sist endret av Lille My; 27. juli 2008 kl. 21:47.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Kanskje de endrer seg hvis du legger bilder i mappene?
Nei, for bildene heter det samme, og når man velger et bilde, så holder det seg uansett hva man legger inni. De andre mappene klarer seg jo fint? Er kun enkelte som stort sett endrer seg. Og tomme mapper som da ikke har noen bilder i seg engang, får plutselig bilder fra andre mapper.. Det henger ikke sammen. Hadde skjønt det om jeg endret navn på "mappebildet" eller la det i en annen mappe, men alt ligger jo rolig...