Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 724
Hei!
Har noen spørsmål angående paintball.
Jeg vet at det er 18 års grense. Men har hørt at det er 13 års grense for å oppbevare og bruke paintball. Er dette sant?
Takker for svar!
her i Mjøndalen er det fra 13-16 år med voksen/underskrift, og over 16 har du lov
Er vel ingen spesifikke aldersgrenser for å oppbevare paintball utstyr? Er 18 års grense på å kjøpe markør ivertfall. De fleste paintballbaner har aldersgrense på spilling for eksempel som nevnt over. 13-16 år underskrift fra foresatte over 16 lov uten underskrift.
Sitat av AndyCandy
Jeg vet at det er 18 års grense. Men har hørt at det er 13 års grense for å oppbevare og bruke paintball. Er dette sant?
Takker for svar!
Vis hele sitatet...
Oppbevaring og bruk av paintball er jo det hele 18-årsgrensen går ut på.
Trådstarter
Vel, vi leier vår egen bane. Er 15. Og jeg får lov av min mor sånn sett. Men faren min sier det er 18 års grense og dermed får jeg ikke lov. :P
Dine foresatte må skrive under på en attest, det er det hele. Såfremt du spiller på en utleid bane. Og nei det er ikke 18 års grense, jeg vet om flere som spiller organisert paintball både som trening og i liga og de er maks 14 år.

Mulig det er kjøp/oppbevaring av paintball som er 18 år, usikker på akkurat det, men jeg vet at å bruke det er ingen aldersgrense sånn sett.
Sist endret av Lundern; 28. mai 2008 kl. 23:32.
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
med foreldres underskrift/godkjenning så kan du spille om du er 10 eller mindre enn det og bare du tørr.

men og kjøpe og oppbevare paint utstyr så skal man være 18 ja markører går under våpen loven og skal vist aldri fraktes åpen i bilen(fikk vite det her om dagen da egoen min lå og slang i bak sete og onkel blå stoppa meg)

men start så tidlig som mulig da har du sjans til og bli god.

drit i far din og få underskrift av mor holder det vettu, men husk paintball er en dyyyr hobby og drive med