Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 488
Jeg har bare 512 Ram , og 128MB Radeon X300 grafikk. Men med f.eks 2GB Ram og den nye HDD på 160 GB, vil det bli en laptop med grei ytelse? Den har 1,73GHZ Intel Pentium prosessor.
Jeg ville heller satset på og kjøpe en ny laptop..! Du får sikkert dobbel ytelse for 4-5 tusen kroner i butikken i dag..!
turbo2k: Tull! Ingen vits å bytte ut noe som fremdeles er brukbart.

jensemann23: Pentium M 1.73GHz er mer enn nok til basisbehovene. Kjører du XP med 2GB RAM skal den funke til alt bortsett fra tyngre oppgaver og spill. Oppgraderingene du tenker på koster ikke så fryktelig mye.
Hva vil egentlig grei ytelse si? Definer litt mer hva du har tenkt å bruke laptopen til.
Sitat av Volch0k
Hva vil egentlig grei ytelse si? Definer litt mer hva du har tenkt å bruke laptopen til.
Vis hele sitatet...
Greit ytelse = vanlig dilling i xp, surfing på internett, spille kabal, Microsoft Office (eller openoffice).

Über ytelse = Flere adobeprogram oppe samtidig, nyere spill som crysis etc. på high, very high. Og ellers programmer som er "tunge" og som ikke trengs om du ikke holder på med dem via jobb, skole o.l
Sitat av Blackspot
Greit ytelse = vanlig dilling i xp, surfing på internett, spille kabal, Microsoft Office (eller openoffice).

Über ytelse = Flere adobeprogram oppe samtidig, nyere spill som crysis etc. på high, very high. Og ellers programmer som er "tunge" og som ikke trengs om du ikke holder på med dem via jobb, skole o.l
Vis hele sitatet...
Det var din mening for 'grei ytelse'. Jeg var mer ute etter trådstarters definasjon på det, så det var mulig å hjelpe han.