Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 734
Heisann, har forsøkt å google litt etter dette, jeg søker etter en funksjon til Azureuz som pakker ut rar filer av seg selv , noen som vet om dette fins?

hvis ikke , er det noen "mass unrar" programmer som fungerer decent der ute?


Grunnen til at jeg spørr etter dette er pga jeg har kjøpt meg en Popcorn hour a-100 (mediaboks som støtter 1080p!!!).
som erstatta min xbox med xbmc, den eneste funksjonen jeg savner er at xbmc spillte filmer rett fra .rar filer:S

noen som har noen tips her?

Mvh moi
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Er det noe lignende Winrar du leter etter?
cbask's Avatar
Trådstarter
nei nei , jeg er fullstendig klar over hva winrar er mulig det også mass unrar funksjon , men tror ikke denne går nedover i folders..
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Skjønner ikke helt hva du mener med " Mass unrar". Er det når du har lastet ned 1 film og du da får mange .rar filer? I såfall er det bare til å bruke WinRar på 1 av de så pakkes alle ut.
cbask's Avatar
Trådstarter
ok , beklager , kanskje jeg formulerte meg feil her , jeg vil helst ha en modul som automatisk unrarer ting jeg har lastet ned. hvis dette ikke er å skaffe vil jeg ha et programm som kan f.eks høyre klikke på "mine Filmer" mappa , og auto unrare alt som ligger nedover i folders, skjønner? sånn at jeg slipper å gå innpå hundrevis av folders og unrare/zippe
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Du kan jo prøve og søke på google etter "Mass unrar" "azureuz unrar plugin" eller lignende.
cbask's Avatar
Trådstarter
det er akkurat det jeg har gjort