Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1135
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Heisann, nå som Age of Conan nærmer seg med stormskritt var jeg innom EB Games i Oslo på Byporten her om dagen for å forhåndsbestille. Dette gikk forsåvidt greit, og jeg har nå fått reservert én kopi. Jeg fikk derimot ikke noen informasjon om at denne forhåndsbestillingen også inneholdt den sagnomsuste "pre-order mount" og 3 dagers head-start som Funcom som det reklameres med på AoCs hjemmesider. Dette tok jeg for gitt etter å ha pratet med en kamerat som sa han hadde bestilt på EB Games.

Nå har http://ageofconan.com kommet ut med en nyhetsmelding om at pre-ordering er i gang, og når du klikker for å lese mer informasjon står ikke EB Games nevnt som en partner i Norge. Det står derimot nevnt i Oceania. EBgames.no inneholder heller ingen informasjon angående forhåndsbestilling, eller Age of Conan generelt.

Har jeg dummet meg ut og forhåndsbestilt en kopi som ikke vil gi meg disse fordelene? Jeg vurderer å ringe ned i morgen for å oppklare, men i mellomtiden kan jeg jo høre hvem andre her som har forhåndsbestilt, og eventuelt hvor dere gjorde dette?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jeg har forhåndsbestilt min kopi på www.gamezone.no

Collector's edition med War Mammoth og 3 dagers forsprang.

469 kr koster det. Pluss porto.

http://www.gamezone.no/index.php?mai...ducts_id=31271

EDIT: Så over ordrebekreftelsen min. Hele greia kom visst på 606 kr til sammen. Smådyrt, men jaja. gidder ikke forandre på det nå.
Sist endret av TurboAciid; 17. april 2008 kl. 21:31. Grunn: tilføyning
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bestilte også fra gamezone. Klarer nesten ikke å vente
Ei i pararellklassen min kjenner en av dem som jobber der, og hun ble tilbutt dette gratis (sånn i mnd. kostnader)

Men det er jo bare å ta et par telefoner / tastetrykk så har du bestilt fra en gyldig kilde
Sist endret av kaktusen; 29. april 2008 kl. 11:29.
Uansett distributør skal du få 3 dagers forsprang og et ekstra item (forskjellig fra distributør til distributør, men mange har det samme) hvis du forhåndsbestiller Collectors Edition.
med CE får man ingame items osv. Drinking cape(gratis Drikke) ring ( 3% mer xp) og ingame mounten som alerede er nevnt.


jeg har alerede fått min 3dagers kode

"Med denne koden har du mulighet til å forhåndstarte spillet med 3 dager. Reglene for hvordan dette løses er satt av Funcom. Du vil få valget om du ønsker å laste ned spillet (15GB) fra og med den 16. Mai, for så å spille det 3 dager før release. Denne nedlastede utgaven av spillet vil ikke fungere etter release. Man må installere det fysiske spillet for å spille videre etter release, men man vil kunne ta med seg karakteren sin videre fra forhåndsspillingen. Funcom gir deg mulighet å laste ned 3-dagers forspranget en kostnad på 5 euro (ca 40 kroner) som man betaler via kredittkort når man laster ned spillet. Denne summen gir også 10 dagers spilletid, slik at man i realiteten får disse kronene tilbake. Man kan starte å registrere seg fra 2. Mai.Se link: http://register.ageofconan.com"
Vis hele sitatet...

jeg bestile fra Absoluttspill får 1 - 2 månder siden

total med frakt på døra hjem til meg ble Total: Kr.558,00