Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 17674
Sitat av MoleInOne
Finner vel en del info om gothiatek sine typer her
Vis hele sitatet...

står bare om de gammle typene der!
ikke de nye av NJ som f.eks east eller west!?
Sitat av DannyFugl
General Sterk er vell den sterkeste til nå tror jeg, den og Skruf sterk.
Vis hele sitatet...
General Sterk Norwegian edition er nok langt fra sterkeste. Skruf Stark og N&J er mye sterkere.
Prøvde også N&J West en dag, ikke mye å skryte av.
Liker best Skruf.
nick and johnny er den sterkeste og få kjøpt av de vanelige merkene i Norge.
Personlig syns jeg skruf sterk er den sterkeste snusen men har fortsatt til gode å smake general sterk da.
Favoritt snusen er skruf vanlig porsjon, den har god smak og dekker mine nikotin behov
Nick and Johnny er vel sterkest som sagt.
Göteborgs smaker best, men general har det beste forholdet mellom styrke og smak.
Og skruf smakker surt synes jeg, litt som nick and johnny bare svakere.
Sitat av Dvergen
Der må eg nesten sei at eg syntes du er ekkel. "Favorittsnusen er skruf vanlig porsjon"? Da er du ekkel. De fleste jenter jeg kjenner snuser skruf "vanlig porsjon".

Etter min mening, så mister alle porsjoner smaken etter 30 minutter, og da har forøvrig ingen smak de 30 minuttene heller.

General løs er tingen, den mest klassiske og den beste.
Vis hele sitatet...
jaha? så du mener det er jentete å snuse skruf porsjon?
Smak og behag.. Vis du liker general løs bedre så good for you. Er forøvrig enig i at general løs er en ganske flott snus, faktisk den beste av alle løs-snusene jeg har smakt. Men liker porsjon bedre pågrunn av at det er mer praktisk rett og slett
Sitat av skidude
jaha? så du mener det er jentete å snuse skruf porsjon?
Vis hele sitatet...
Porsjonssnus ble laget for at også jenter kan snuse. (uten å få tobakken under neglene) Det var det jeg mente.
Hah, det vil jeg ha kilder på Dvergen! Porsjonsnus laget for at jenter også skal kunne snuse... Det var kansje en av mange titalls grunner, men langt fra eneste. Pose er genialt på skole eller når du ikke har tid å balle.
Sitat av Elemental
Hah, det vil jeg ha kilder på Dvergen! Porsjonsnus laget for at jenter også skal kunne snuse... Det var kansje en av mange titalls grunner, men langt fra eneste. Pose er genialt på skole eller når du ikke har tid å balle.
Vis hele sitatet...

XXX mener snusprodusentene bevisst driver markedsføring mot kvinner.

- De har laget små snusposer, som så vidt synes under leppa. Det gjør snusen mer tiltalende for kvinner. Kvinner er ofte opptatt av estetikk. Derfor har snusprodusentene kommet med nye, estetiske bokser. Det er ingen tvil om hva tobakksprodusentene forsøker å oppnå.

Dont worry be happy! <3
elemental got's the point

ingen ting er jo som å poppe en frisk porsjon i leppa på skolen der du egentli ikke får lov til å snuse!
men på fritid går det på general lös ofc! Teh one and only

restyle: røda lacket porsjon er jo digg da. riktinokk svak men bringer mange minner fra man starta med snus. smaker godt gjør den og
Sitat av Dvergen
XXX mener snusprodusentene bevisst driver markedsføring mot kvinner.

- De har laget små snusposer, som så vidt synes under leppa. Det gjør snusen mer tiltalende for kvinner. Kvinner er ofte opptatt av estetikk. Derfor har snusprodusentene kommet med nye, estetiske bokser. Det er ingen tvil om hva tobakksprodusentene forsøker å oppnå.

Dont worry be happy! <3
Vis hele sitatet...
Tror de snakker om såkalte "mini-porsjon" snus, typ mocca og catch. Som også har feks mangosmak og jordbær osv osv. De snakker neppe om porsjonsnus generelt siden det har vært på markedet en stund før mocca kom med sine knallrosa bokser og dry mini-porsjons snus.

EDIT: Og dere som har lest ned hit og tenk "General og flere andre merker har jo også mini-porsjons snus."
1. Ja jeg kan se inn i fremtiden.
2. Gidd flisespikkeri.
Sist endret av Elemental; 26. april 2008 kl. 14:55.
Henger veldig mye med ph-verdi hvis jeg ikke tar feil når det kommer til hvordan man oppfatter hvor "sterk" en snus er.

min personlige oppfattning er
1) Skruf sterk posj
2) Skruf stark løs
3) nick and johnny løs



Porsjonssnus ble laget for at også jenter kan snuse. (uten å få tobakken under neglene) Det var det jeg mente.
Vis hele sitatet...
GG, veldig klokt tenkt. Kan umulig være av den grunn at den synes mindre, og når det haster slipper man å bake.
din røver
Zeco's Avatar
nick and johnny er 5 % sterkere enn skruf sterk : p
Nick and Johnny er på 11mg nikotin og skruff stark var på 8mg vist jeg ikke husker feil.
Sterkeste snusen jeg har prøvd er ONYX ifra general... finnes dog bare i poser(svart boks med chrome-lokk) ..faktisk eneste snusen jeg har blitt svimmel og varm i hue av
Sist endret av molden; 28. april 2008 kl. 10:41.
Sitat av heggiz
Sterkeste snusen jeg har prøvd er ONYX ifra general... finnes dog bare i poser(svart boks med chrome-lokk) ..faktisk eneste snusen jeg har blitt svimmel og varm i hue av
Vis hele sitatet...
Selges denne i Norge? Jeg har bare prøvd svensk ONYX
Det er nok den samme, og selges også her i norge Dog har jeg opplevd at ikke alle plasser selger denne men de fleste gjør det.
på 7-eleven og narvesen selger de ofte snus som ikke er så vanlig i norge. som skruf stark, nick and johnny west og east (selv om de smakte litt dritt, fet boks tho) og mange andre.
ONYX smaker bæsj og er langt fra sterk. Skruf stärk er da ganske vanlig, samme gjelder nick and johnny. General løs har btw 8mg nikotin, skruf stärk tror jeg ligger nærmere 14mg.
Jeg tror også skruff sterk er den sterkeste typen " Det er deilig å kjenne det river litt under leppa"
Vet ikke om det har blitt nevnt før her i posten, men for og få fullt utbytte av en pris med snus må du ha den inne veeeldig lenge, faktisk får du ikke fullt utbytte da heller. Så det blir litt feil og sammenligne det med fks. Sigaretter.
liten update på nick and johnny West!
kjøpte i dag en eske av denne. Kjennes faktisk ganske sterk ut, kan være fordi jeg ikke har hadd min daglige dose enda men men.
God på smak mint'ish vil jeg si.
sinnsykt stygg dåse på den da.

kan ikke sammenlignes med General løs, men absolut en fin avkobling fra det daglige

noen som vet om denne kommer som løs? er ikke direkte pose lover !
Sitat av christian.!.!
noen som vet om denne kommer som løs? er ikke direkte pose lover !
Vis hele sitatet...
Tror ikke den kommer i løs. Den er skreddersydd for det norske markede, og designet er faktisk innspirert av panseret på gamle, amerikanske biler. Første snusboksen i hele verden (i følge min kilde) som går bort fra det vanlige, runde designet.

Det er kanskje 5 % mer nikotin i Nick And Johnny enn i Skuf Sterk, men du verden Skruf er mye bedre.
Nick and jonny west er faktisk en veldig sterk snus. sterkere enn vanlig nick and jonny
Det blir for dumt å diskutere hva som er best, og ikke best. Alle oppfatter forskjellige snusmerker forskjellige, og vi vil aldri kunne kåre en vinner for alle.

Men for all del, General Løs, slår alt å alle.
Sitat av Restyle
Det blir for dumt å diskutere hva som er best, og ikke best. Alle oppfatter forskjellige snusmerker forskjellige, og vi vil aldri kunne kåre en vinner for alle.

Men for all del, General Løs, slår alt å alle.
Vis hele sitatet...

haha, du er ikke bedre du da, men leste faktisk i MANN (bladet) at den nye nick and jonny west skulle være 40% sterkere enn alle andre, kan jo ikke være helt riktig det da. men sterk er den
Sist endret av Dodecha; 29. april 2008 kl. 12:29. Grunn: bruk tegn, ikke "..."
Fant en tråd på nett angående snus, mulig noe vi skulle laget her inne også?

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=514138
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av heggiz
Fant en tråd på nett angående snus, mulig noe vi skulle laget her inne også?

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=514138
Vis hele sitatet...
Det er nok av snustråder her på forumet, klart, vi moderatorer vil holde trådene rene for ting som bryter reglene.
Men i bunn og grunn er det dere brukere som bestemmer hvordan tråden skal utarte seg.

Dere trenger ikke enda en.
Skruf sterk er den sterkeste jeg har prøvd
Skruf sterk eier!!!!!
▼ ... over en måned senere ... ▼
må dra opp denne igjen...

bestefaren min har snust i... ja? 60 år?
han er 80 nå :P
han har snust general løs i alle år, og sier han hater pose for de er så svake. han går med snusleppe 24/7
så skulle jeg da bevise at pose kunne vere like sterkt som løs

kjøpte en skruf sterk til han
etter et par dager spurte jeg hvordan snusen funka. svaret:
kasta den... tok en pose, og etter 10 min var jeg svimmel.

noen flere som vil overbevise gamlingene at utviklingen går fremover?
Som jeg har prøvd... så er ivertfall skruf sterk sterkest.