Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1248
Hva er en "time bomb"? Liten pille.
Onset ca 1 time, deretter eufori og visuelle halusinasjoner i flere timer. Nedtur dagen derpå. Poster fra mobilen, så orker ikke søke.
Sounds like 2C-* (B?) med MDMA eller MDA

Ellers vet jeg ikke.
w0t.'s Avatar
Trådstarter
Bruser/stikker litt på tunga, smaker litt surt. Liten hvit pille, rund. 5mm diameter kanskje.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Timebomb, er det en legal high, noe som du har hørt om på gata eller hva? Kast oss et bein her, noe må vi ha å jobbe med.
w0t.'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Dodecha
Timebomb, er det en legal high, noe som du har hørt om på gata eller hva? Kast oss et bein her, noe må vi ha å jobbe med.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det er lovlig, men tror ikke det. Venninne fikk det i syden av noen britiske gutter. Trip report: Kniste hysterisk til hun sovna, våkna senere med noia. Så sikkert en slags nedtur.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kan være alt mulig rart, og det burde vel også gå som en selvfølge at man ikke spiser ting man får servert av ukjente folk. Spesiellt om de bare kaller det for noe så banalt som "time bomb".

Jeg har søkt rundt på nettet og div andre rusfora men finner ingen referanse til piller kalt "time bombs", mest sannsynlig er det et lokalt navn på et RC, evt psykedelika eller en blanding.

RC = Research chemical, http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=63947
Sist endret av Dodecha; 16. mars 2008 kl. 18:20.
w0t.'s Avatar
Trådstarter
Hva er et RC? Hva tror du om det Rottegift foreslo?
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av w0t
Hva er et RC? Hva tror du om det Rottegift foreslo?
Vis hele sitatet...
RC = Research chemical
Sist endret av mentalmelt; 16. mars 2008 kl. 19:29. Grunn: fiksa quote
Jeg vil tro dette bare er en type knips med et lokalt navn i bunn og grunn...
Jeg mener jeg har vært borti den pilla før. Fikk av en bekjent som kalte de for "time bombs", var av hvit farge, men ingen logo.

Dette var rein MDA knips, hadde han hørt fra de han hadde kjøpt av såklart. Men ut i fra trippen(jeg vil kalle det en trip ja) vil jeg tro det var rein MDA.

Dette var en stund siden, så er nok ikke samme partiet, men da er kanskje "time bomb" slang på MDA.

Edit: "Borti den pilla før" blir feil å si, men kanskje det kunne gi en pekepinne..
Sist endret av Beefman; 17. mars 2008 kl. 17:38.
Det er sikkert en slags type knips i og med at navnet er Time bomb, mange får jo en såkalt eksplosiv følese når knipsen løser seg opp i magen. Jeg kan ha feil, men det synes jeg virker mest sannsynelig.