Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1128
mekka et foreløpig design til clubbers.no i går.

hva tycker ni?

trenger forresten også folk til å skrive anmeldelser osv..
rop ut om du er interessert.

..de boksene skal det komme noen små menyer i. ekke helt ferdig med sida ennå..

www.clubbers.no
Bra førsteinntrykk. Pen side.
Bra design!
Stå på!
Bra email adresse!

/me like..

en ting bare... menyen.. den rett under headeren.. hva er det med fonten der? virker som om det er noe rart med den kanskje bare meg though...
Syns egentlig siden ble litt for humm..... BLÅ.
Headeren er for mørk, og det blir litt tungt å lese teksten. Sitter på en LCD skjerm nå på jobb, så fargene er ekstra dårlige, men hva med å få inn hvitt eller noe slikt i tekstfeltet?

Ellers så ville jeg ha skippet boksene på venstre side, og lagd en enkel tabell.

...men du er godt igang
Menyen kunne egentlig være linja opp med headeren. Faktisk så er dette den første sida du lager som jeg liker
Ooh, nå er den sweet. Headeren ser litt pikselert ut. Lagre den som JPG istedet for GIF så blir den kanskje litt finere.
Sist endret av Phun Q; 15. november 2002 kl. 15:51.
vel, har sagt dette før... det finnes VELDIG mange gode norske klubbsider allerede, med masse innhold, så et fint utseende (for det har du) kommer ikke til å være nok...
atomet: er fullt klar over det. har ikke starta på innholdet ennå. skulle få designet ferdig først.

phun-q: du hadde rett, ble litt bedre med jpg.

xeqtr: hmm, kanskje det, skal se hva jeg får gjort.

gEm: skippe boksene, hmm. veit ikke helt jeg. får prøve meg litt ut.

takk til dere som synes sida var fin :]

men ingen som finner noe de ikke liker eller mener jeg kunne ha gjort bedre? brøl ut for all del
Jeg syns den ser skeiv ut, ettersom headeren er lengre enn de meny boksene. De 45 graders vinklene ser også litt blurrete ut av en eller annen grunn. Syns også headeren var altfor høy, og det Mercedes merket, eller hva faen det er for noe, passa egentlig ikke så bra inn. Tror kanskje også det hadde blitt bedre om du plasserte den boksen med 'Clubbers' i hjørnet eller noe, det ser ut som om den har gått seg vill. Det hadde kanskje også vært kulere om du droppa all den lufta mellom de forskjellige boksene. Fonten i menyen ser litt for stor ut, den tar på en måte opp litt for mye plass i forhold til tabellen den står i.

Veldig mye negativt nå asså, den ser da rimelig bra ut.
Jaja, blir morsomt å se hva dere klarer å få inn av innhold på den.
gjorde litt om på headeren. men klarer ikke bestemme meg for hvilken av de jeg skal bruke..

header1
header2

hvilken skal jeg ta?


ana: skal fikse det med lufta mellom boksene..
skal fikse fonten i menyen seinere.
Better than thou.
Ta denne.
Her er ting litt for tilfeldig plassert. ta et snapshot av siden og åpne den i photoshop. Dra hjelpelinjer rundt på bildet, så ser du at headeren ikke er på linje med footeren (headeren er en pixel til høyre i forhold, joda, pirk). Verre er det med de boksene under, de øverste boksene i hver av de to boksene bør vere på linje.

likte header nummer 2 best der logoen var i hjørnet.

kule bakgrunner i de boksene til venstre, men har de noen funksjon? skal det vere noe i dem? og hva skjer når de får innhold som vil gjøre boksene større?

hurv med html feil: http://validator.w3.org/check?uri=ht...1+Transitional

ellers var den ganske stilig, ikke helt mine blåfarger men who cares
jeg syntes header nr. 2. var klart best. den var mere utfyllende å hadde mere system.

den linja på bunnen med dette på "© - clubbers.no - Design av as" skiller seg ut i fra resten av siden. det syntes jeg så helt .... ut. men det er min mening. tror du ville fått en mere "komplett" side rent design messig hvis du hadde gjort den om til å bli lik resten.

sånn eller så var siden bra. gleder meg til å se den med litt innhold på! lykke til videre.
Har ikke lest alle postene så dette er det jeg mener (og sikkert andre =)

Hadde kanskje sett kulere ut hvis headeren var like bred som menyboksene og innholdsboksene... slik at innhold og meny ikke er smalere enn headeren..
Hvis du hadde fått til å få menyboksene og innholdsboksene på lik høyde hadde det også vært stilig =)

Ellers kjempefint design. Stilig bruk av grafikk!! Nice work
Legger merke til at logoen deres er mistenkelig lik Innercity-logoen? Har dere fått lov å bruke den? :-)
jeg liker ikke fargene. as usual. men for formålet og meningen er de sikkert veldig fine.
hvitt blir litt for diffust på den lyseblå fargen også.

når det gjelder logoen,tror jeg den ville vært bedre om du hadde kutta ut den avkutta kanten nederst til høyre, og heller utvida main-feltet de resterende pixla kanskje.. ser greia med at den vinkelen skal gå igjen, men jeg synes igrunn ikke det var pent.
Opprinnelig postet av Jinxen
Legger merke til at logoen deres er mistenkelig lik Innercity-logoen? Har dere fått lov å bruke den? :-)
Vis hele sitatet...
ja, den er nok mistenkelig lik. har bare modda den littegrann.
ja, vi har tillatelse til å bruke den

Mia: du liker jo aldri noen av farga jeg bruker, så det kom ikke som noen bombe. veit ikke om jeg gidder å gjøre mer på headeren. får se.
Jeg liker det akkurat slik det er nå jeg
Veldig pent!