Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 908
I det siste har jeg blitt en svoren Telenor-tilhenger, ikke fordi det er ganske mainstream å hate dem, men fordi de har en rekke geniale tjenester!

Det er ikke sikkert alle som har fått det med seg, men hvis du sender Musikk til 2244 så får du et bokmerke til Telenors Musikkbutikk. Der kan du kjøpe enkeltsanger, singler og album til alt fra 3,- for enkeltsanger til 49,- for album. Alt kommer på telefonregninga, så du trenger ikke å stresse med visa etc. Du betaler heller ingenting for datatrafikken!

Akkurat dèt er kanskje ikke det mest imponerende, men nå har Telenor lansert DRM-fri musikk på nettbutikken, som koster nøyaktig det samme som med DRM. Du kan også helt fritt laste den ned til PCen gjennom Telenor.no.

(Med Sony Ericsson sine mobiler kan man bruker TrackID til å identifisere låter på 10 sekunder. Den sender deg videre til Telenor sin nettbutikk hvor du enkelt kan kjøpe selve låten eller albummet.)

Andre tjenester som er verdt å nevne: Gratis Facebook, Lydbøker, MSN, MobilTV og Fotball. Les mer på http://telenor.no/privat/mobil/tjene...ning/index.jsp
Har vi kutta DRM? YAY! Det var mer enn jeg hadde fått med meg

Jeg jobber jo i Telenor Mobil og burde vite om sånne ting igrunn
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Sitat av moridin
Har vi kutta DRM? YAY! Det var mer enn jeg hadde fått med meg

Jeg jobber jo i Telenor Mobil og burde vite om sånne ting igrunn
Vis hele sitatet...
Virker ikke som at det er offisielt enda, men jeg fant sanger uten DRM med en spesifikk tekst om at dette var uten DRM i m4a-format her for 20 minutter siden!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Ser at mer og mer musikk på Telenor sin musikkbutikk kommer i DRM-frie formater med overveldende god kvalitet. Helt på høyde med musikk rippet fra egen CD til MP3. Veldig bra!

Innholdstjenester er fremtiden for mobilmarkedet, og her er Telenor i verdensklasse.